anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

problem z steady shot na statywie A550

profile.country.pl_PL.title
lui88-----
Początkujący

problem z steady shot na statywie A550

Witam :c37 ,
Jestem na forum pierwszy raz więc z góry przepraszam jeśli zdublowałam temat :c20 No więc mam problem ze swoją :c56 550... Kiedy aparat jest na statywie to miga mi rączka steady shot - nie ma skali, ale rączka miga. Funkcja w menu wyłączona... Co to może znaczyć? :c18 Statyw mam raczej oki bo zainwestowałam w velbon sherpa 600R. Wyłączenie i włączenie aparatu nic nie dało, cały czas na statywie miga.

Niedawno kupiłam ten aparacik więc jestem amatorem, ale bardzo mi się podoba fotografia - czy znacie może strony gdzie można czegoś się nauczyć?? Oczywiście oprócz ćwiczeń na stronie sony - są bardzo przydatne, proszę o więcej :thumbsup:

Dziękuję z góry za odpowiedź
, szczególnie na pierwsze pytanie.
Pozdrawiam

15 ODPOW. 15
profile.country.PL.title
Tadeusz.O
Doradca

Wg instrukcji, owa "rączka" sygnalizuje mozliwość poruszenia zdjęcia przy fotografowaniu z ręki. Przecież aparat nie wie, że jest na statywie ;)

Zaglądałaś do działu ABC Fotografowania? Jest tam dużo cennych porad, linków...

------------------------------
fotoamator
profile.country.pl_PL.title
Starosta.
Początkujący

lui88 napisał(a):

Niedawno kupiłam ten aparacik więc jestem amatorem, ale bardzo mi się podoba fotografia - czy znacie może strony gdzie można czegoś się nauczyć?? Oczywiście oprócz ćwiczeń na stronie sony - są bardzo przydatne, proszę o więcej :thumbsup:



To jest taka stronka :c20
:smileyarrow:

Dział teoria i praktyka powinny Cię najbardziej zainteresować :)

Pozdrawiam :c22

Pozdrawia Starosta :grin:
profile.country.pl_PL.title
lui88-----
Początkujący