anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Szybkość i rodzielczość filmowania....

MikiPL-----
Początkujący

Szybkość i rodzielczość filmowania....

Witam! Mam proste pytanie... czy update softwaru może zmienić takie parametry jak ilość klatek na sekundę i rozdzielczość filmów ? Bo jeśli tak to warto walczyć... Alfa jednak ma troszkę mało tych FPS, ale przy FULL HD, nie wymagam zbyt wiele... natomiast brakuje mi trybu 720p 30FPS, który konkurencja w lustrzankach ma... Myślę, że szybkość odczytu z matrycy i procesora obrazu powinna być wystarczająca... Ale nie wiem, jestem laikiem, dlatego pytam się Was. Czy da się zwiększyć software'owo liczbę FPS, a co za tym idzie warto walczyć o update, dla Alfy?

13 ODPOW. 13
profile.country.PL.title
Lajam.
Expert

Witaj,

Pomijając wszelkie kwestie techniczne - w jaki sposób planujesz walczyć o update? :c31

MikiPL-----
Początkujący

W takim sam, jak walczy się o update do innych urządzeń :) Np. walczyłem o nowy soft do Sony Ericssona U10, poprawiający wiele błędów, i taki soft się ukazał :)

asidus
Początkujący

A można wiedzieć - po co Ci większa ilość fps w aparacie? Do zwykłego filmowania jest ona standardowo OK (dla ludzkiego oka) a jeśli chcesz więcej - to może potrzebujesz jakichś efektów typu spowolnienie ruchu czy jak? To lepiej chyba spec kamerę video kupić...
A co do trybu HD ready (720p) - to też mi bardzo go brakuje... jakość filmu prawie niezauważalnie gorsza, ale ilość zaoszczędzonego miejsca OGROMNA. Chociaż przy pewnym przegrzewaniu się aparatu - długich ujęć i tak lepiej chyba nie robić? Ja jestem zadowolony z jakości filmów... tylko zewnętrzny mikrofon by się przydał... i to taki "opierzony", by wiatru nie było słychać ;)
Wracając do tematu - jeśli będziesz walczył o modyfikację softu do 720 - chętnie się przyłączę!

profile.country.GB.title
Krzysztof-----
Nowicjusz