anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

RX100 III, zdjęcie bardzo słabe, nieostre.

profile.country.PL.title
adam7777
Poszukiwacz

RX100 III, zdjęcie bardzo słabe, nieostre.

Witam Państwa,

 

Jestem laikiem, nabyłem miesiąc temu aparat, testuję już od dłuższego czasu i powiem szczerze, że zdjęcia wychodzą źle, mało ostre, wręcz brzydkie. Proszę o poradę jak ustawić ten sprzęt. Obecnie ustawione mam na P, tryb ostrości AF-S, , obszar ostrości SZEROKI, , ISO auto, DRO/Auto HDR Opt D-Rande, red. ISO narmalna, śledzenie AF WYŁ, UŚMIECH WYŁ. 

Proszę o poradę, za jakiś czas jedziemy na wymarzone wakacje i nie chciałbym takiej jakości zdjęć. 

Mogę podesłać więcej zdjęć, także w na zewnątrz "w dzień" niektóre wychodzą mało wyraźne. 

Dziękuję.

DSC00177.JPGDSC00161.JPG

11 ODPOW. 11
profile.country.PL.title
pawelszymanski6
Expert

Witaj, jak dla mnie aparat robi zdjęcia poprawnie. Ostrość ustawiła się tam gdzie było pole AF. Ja po pierwsze ustawiłbym af elastyczny i sam przesuwałbym go sobie w kadrze, po drugie ustawiłbym AF-C, po trzecie tryb A (ale to moje przyzwyczajenie), co do reszty wg uznania i dobrze by też było zajrzeć tutaj .

profile.country.PL.title
adam7777
Poszukiwacz

Witam,

A co to znaczy AF elastycznie? Aparat robi wg ciebie poprawnie, a zdjęcia wychodzą jak że starego "Kodaka" 😒

profile.country.PL.title
pawelszymanski6
Expert

Myślę, że tego pierwszego zdjęcia starym kodakiem bez lampy błyskowej nie byłbyś w stanie w ogóle zrobić :wink: 

co do AF elastycznego właśnie dlatego podałem link do przewodnika, bo najwyraźniej nie wiesz jakie możliwości posiada Twój aparat tutaj masz opis jak działa jaki obszar ostrości...Ustawiłeś sobie obszar szeroki i aparat ostrzył tam gdzie miał najłatwiej tą ostrość złapać...

profile.country.PL.title
adam7777
Poszukiwacz

nie rozumiem tego AF z podąż., jest tam punktowy M, L, szeroki, środek, punktowy S.