annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

updaten prs-t2 lukt niet

Dhzaal
Nieuw

updaten prs-t2 lukt niet

Ik heb geprobeerd mijn ereader te updaten, omdat er een firmwareupdate beschikbaar is. Als ik het probeer via reader voor pc, dan krijg ik nadat ik de ereader aan de computer gekoppeld heb de melding dat er geen update is. Doe ik het via de reader zelf met wifi, krijg ik ook de melding dat er geen update gevonden is. Daarna heb ik de firmwareupdate geïnstalleerd op mijn computer (is ook beschreven in de handleiding van Sony). Als je dat bestandje opent, krijg ik de melding dat ik de ereader moet aansluiten op de computer. Dat doe ik en ik krijg de melding op de computer dat ik op ja moet klikken. Dat doe ik dan en klik op ja op de ereader. Dan krijg ik de melding op de computer dat ik niet dan updaten omdat er een apparaat aangesloten is. Het vakje updaten blijft dan ook grijs. Dus eerst moet ik 'm aankoppelen en dan krijg ik de melding dat updaten niet kan omdat er een apparaat aangesloten is. Ik snap 'm niet meer. Ik weet zeker dat ik nog niet de nieuwste firmware op de ereader heb staan en dat ik dus moet updaten. Ik heb op internet al gezocht, maar nergens het antwoordt op mijn probleem gevonden. Wie kan mij helpen?

0 ANTWOORDEN 0