anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

HT-CT390 Problem z opóźnieniem dzwięku

profile.country.PL.title
gruberto
Poszukiwacz

HT-CT390 Problem z opóźnieniem dzwięku

Witam serdecznie.

Sprzęt:

TV: KDL-42W829B - kablówka z Multimedia Polska poprzez moduł CAM/CI - Conax DVB -CI

Soundbar: HT-CT 390

Podłączone ze sobą kablem DLC-HE10BSK długości 1m poprez złącze ARC

 

Problem: Dzięk nie jest zsynchronizowany z obrazem. Dźwięk jest później.

Problem nie występuje reguralnie. Sprzęt był testowany w serwisie SONY, otrzymał ekspertyzę - nie wykryto żadnych uchybień.

Po ponownym podłączeniu problem się ponawia.

 

W międzyczasie, kiedy sprzęt był w serwisie, miałem okazję mieć podłączony analogiczny spręt (mój znajomy ma taki sam) i miałem wrażenie że jest tak samo. Najgorsze w tym wszystkim że czasami sprzęt działa prawidłowo dwa dni, a czasami pół godziny. Czasami oóźnienie jest znaczen (ok pół sekundy), czasami delikatne - lecz odczuwalne.

 

Czy ktoś miał podobny problem? Jak mam zdiagnozować usterkę lub znaleźć jej przyczynę? 

11 ODPOW. 11
profile.country.PL.title
Sony_Poland_Team
Community Team

Dziękujemy za zapytanie.

Problem powinien zostać zgłoszony do serwisu. Pod poniżsyzm linkiem znajduje się wyszukiwanie Autoryzowanych Serwisów Sony, w których można uzyskać pomoc serwisanta.

 

Pozdrawiamy, zespół Sony.

profile.country.PL.title
gruberto
Poszukiwacz

Soundbar był wysłany do autoryzowanego serwisu.

Serwis wydał ekspertyzę w której stwierdził iż nie znalazł żadnych uchybień.

Przecież nie wyślę do serwisu telewizora razem z soundbarem :slight_smile: (i tak przez święta patrzałem się na dziurę w ścianie z wystającym kablem HDMI :slight_smile: )

 

Resetowałem telewizor do ustawień fabrycznych. Problem nie ustępuje.

Wyłączenie i włączenie soundbara pomaga na chwilę, za jakiś czas znów dzieje się podobnie. Jak upoluję ten moment, kiedy będzie duża różnica to nagram film.

 

Ps. Czy mogę prosić o ten link o którym Państwo wspominali.

 

 

profile.country.PL.title
Sony_Poland_Team
Community Team

Oczywiście, przepraszamy za błąd. Link do wyszukiwarki serwisów https://www.sony.pl/dealerlocator/search.

Zgłosiliśmy problem równiez do naszego działu trenerskiego. Po przeanalizowaniu przez nich problemów postaramy się wrócić z pomocną informacją.

 

Pozdrawiamy, zespół Sony

profile.country.PL.title
Sony_Poland_Team
Community Team

 

W owym modelu mogę występować takie zakłócenia i zostały one uwzględnione w instrukcji produktu.

instrukcja, strona 28:

Dźwięk nie jest zsynchronizowany z obrazem.

W trakcie oglądania filmów możesz zauważyć, że dźwięk jest nieco opóźniony w stosunku do obrazu.

 

Pozdrawiamy, zespół Sony

 

profile.country.PL.title
gruberto
Poszukiwacz

"W owym modelu mogę występować takie zakłócenia i zostały one uwzględnione w instrukcji produktu.

instrukcja, strona 28:

Dźwięk nie jest zsynchronizowany z obrazem.

W trakcie oglądania filmów możesz zauważyć, że dźwięk jest nieco opóźniony w stosunku do obrazu."

 

To całkowice dyskwalifikuje ten produkt. Niestety informacja takowa nie widnieje na opakowaniu. W jaki sposób mogę zwrócić sprzęt i odzyskać moje pieniądze? Na jaką podstawę mam się powołać? Sprzęt zakupiłem w sieci partnerskiej Euro RTV AGD.

Opóźnienia, czasami prawie sekundowe, całkowice dyskwalifikują ten sprzęt.

profile.country.PL.title
Sony_Poland_Team
Community Team

Istnieje możliwość skorzystania (o ile jest udzielona) z gwarancji u producenta/gwaranta oraz niezaleznie z rękojmi u sprzedawcy.

W naszych warunkach gwarancji obiecujemy naprawę produktu (nie wymianę). Wymianę jako rozwiązanie gwarancyjne rozważamy jedynie wtedy gdy z różnych przyczyn naprawa nie jest możliwa.  Szcegóły: http://services.sony.pl/support/files/warranty/pdf/warranty_pl_PL.pdf    

 

Pozdrawiamy, zespół Sony

profile.country.PL.title
gruberto
Poszukiwacz

http://www.sony.pl/support/error/error.aspx?status=404
To jest stroa do której prowadzi link.

 

Po dłuższym przyjrzeniu się dzianiu sprzętu stwierdzam że nie współpracuje on z moim sprzętem w sposób jaki powinien. Postanowiłem nagrać kilka filmów, na których widać/słychać różnicę pomiędzy obrazem/dźwiękiem. Będę próbował zwrócić go polubownie, jeśli się nie uda - skorzystam z pomocy Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Tak czy siak jestem zawiedziony. Myślałem że kupując sprzęt tej samej marki co TV nie będę miał problemów. 1200 zł i dziura w ścianie - tyle mi pozostanie po soundbarze  

profile.country.PL.title
Wieala
Nowicjusz

Od niedawna posiadam Soundbar HT-CT290. Podłączyłem go do TV Sony Bravia KDXF8505. Dźwięk sprawia mi problemy, bo oprócz soundbara, do wyjścia TV mam podłaczone słuchawki i pomiedzy dźwiękami z głośników i słuchawek następują opóźnienia. Mam wrażenie, że dźwięk z soundbara dochodzi później. Czasami te różnice są tak duże, że uniemożliwiają zrozumienie słów ze słuchawek.

Ponieważ słuchawek używa osoba niedosłysząca, jest to dla niej bardzo niekomfortowe. Początkowo miałem zamiar kupić słuchawki bluetooth, ale pewnie nic to nie zmieni.

Podejrzewam, że przy cyfrowej obróbce sygnału, na pewnym etapie dźwięk oddzielany jest od obrazu i przesyłany innymi obwodami. Dodatkowo obraz poddawany jest elektronicznej obróbce przez tzw. "ulepszacze" i w zależności przez ile układów scalonych te sygnały przejdą (im wyzszej klasy sprzęt, tym jest ich więcej) rozsynchronizownie ich ze sobą jest mniejsze lub większe, ale zawsze jakieś musi być.

 

profile.country.PL.title
Barbara_K
Moderator

Odnośnie strony serwisu, mieliśmy przejściowe przerwy w działaniu strony. Wszystko już powinno wrócić do normy. 

 

Pozdrawiam, 

Barbara_K