Podziel się wrażeniami!
Witam,
Telewizor co kilka dni wylogowuje mnie z ustawień spotify i dodatkowo nie widzi aplikacji w swoich aplikacjach a jedynie w polecanych. Oczywiście uprzednio Spotify zostało zainstalowane.
Kłopot w tym, że muszę sie logować ponownie co jakiś czas. Czy to normalne w tych telewizorach?
Witam,
opisana sytuacja nie jest normalna. Na początek proponuję sprawdzić aktualizację oprogramowania telewizora. Być może to rozwiąże problem.
Pozdrawiam
Aktualizacja oprogramowania
1. sposób: jeżeli TV jest podłączony do sieci, należy kliknąć w zakładkę POMOC, a następnie wybrać uaktualnianie oprogramowania.
2. sposób: na stronie https://www.sony.pl/electronics/support należy wpisać odpowiedni model, a następnie postępować zgodnie z instrukcją. Można pobrać oprogramowanie na komputerze, przegrać na pendrive, który podłącza się do TV i aktualizuje oprogramowanie.