anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Playstation 5 i jedno gniazdo HDMI eARC w TV KD-55XH9005 + soundbar HT-ZF9

ROZWIĄZANE
profile.country.PL.title
MarcinBiel
Poszukiwacz

Playstation 5 i jedno gniazdo HDMI eARC w TV KD-55XH9005 + soundbar HT-ZF9

Witam serdecznie

Jestem laikiem i proszę o pomoc.

 

Mam PS5, TV KD-55XH9005 i wczoraj kupiłem soundbar HT-ZF9.

 

Pierwszy raz SONY i to cały komplet po to aby teoretycznie była łatwiejsza symbioza.

 

Problem dla mnie (może drobny) ponieważ PS5 jest w porcie HDMI nr 3 który obsługuje 4k 120 i jest jednocześnie portem eARC. Wczorajszy soundbar HT-ZF9 powinien być podłączony do tego samego portu czyli z oznaczeniem eARC. 

Jest też druga opcja w instrukcji soundbaru aby połączyć przez HDMI + OPTICAL OUT.

 

Proszę o radę co zrobić i czy ta druga opcja jest ok i nie stracę na jakości czy suma Summarum wystarczy podpiąć do zwykłego porty HDMI.

 

Dziękuję 

2 ZAAKCEPTOWANYCH ROZWIĄZAŃ ()

Zaakceptowane rozwiązania
profile.country.PL.title
SpawNiaK82
Użytkownik

soundbar HT-ZF9 HDMI 3 eARC, PS5 HDMI 4 te dwa HDMI to 2.1 i masz wszystko na najwyższej jakości. Mam też ZF9 i z serii XH90 i UHD X800M2 który jest podpięty pod HDMI 1 w ZF9. 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

profile.country.PL.title
SpawNiaK82
Użytkownik

Nie resetuj soundbara tylko lepiej zrób reset fabryczny routera i go może z aktualizuj jeśli są aktualizacje, ja akurat mam pod wi-fi bo nie ma potrzeby by był pod kablem TV kabel, konsola kabel.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

10 ODPOW. 10
profile.country.PL.title
Ekspert_Sony
Community Team

Witam,

 

dla lepszej jakości dźwięku, sugeruję skorzystać z drugiej opcji podanej w instrukcji HT-ZF9, czyli połączyć przez HDMI + OPTICAL OUT.

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
MarcinBiel
Poszukiwacz

A czy nie stracę na jakości dźwięku i możliwości jakie daje (albo nie) eARC?