anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Brak partycji recovery i aktualizacja systemu do 8.1.

ROZWIĄZANE
Liski89
Poszukiwacz

Brak partycji recovery i aktualizacja systemu do 8.1.

Witam.
Mam dość ciężki problem, zakupilem laptop sony vaio, byl to sprzet z ekspozycji. Kupilem go w salonie rtv euro agd i po pierwszym właczeniu odpalił normalnie z systemu, moj błąd bo powinienem to odrazu zanieść i zgłosić, aczkolwiek tak nie zrobilem bo brakowalo mi zawsze czasu, nie mogłem zrobic plyt recovery a ostatnio zaczałem robić aktualke win do 8.1 i wystapil blad i sie wylaczyl, teraz mam problem bo nie mam systemu bo wola o plyty recovery. Czy można cos z tym zrobić w ramach gwarancji? Dziekuje z góry za odpowiedź i pozdrawiam.
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Zaakceptowane rozwiązania
profile.country.PL.title
Lajam.
Expert

Możesz skontaktować się z supportem drogą mailową

 

E-mail: customersupport.pl@eu.sony.com

 

Pozdrowienia!

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

3 ODPOW. 3
profile.country.PL.title
Lajam.
Expert

Czy próbowałeś odzyskać system z partycji Recovery która jest na dysku? 

 

Polecam lekturę tej instrukcji, szczególnie strony 38 oraz 36 i 37.

http://download.sony-europe.com/pub/manuals/RecoTS/2009Q1_TRG_PL_RO.pdf

 

Pozdrawiam :slight_smile:

Liski89
Poszukiwacz

Właśnie w tym jest problem ze tej partycji nie posiadam od momentu zakupu laptopa, wcześniej miałem problem z siecią wifi, przyzwyczaiłem sie do tego bo nie tworzyło to większego problemu. Teraz po prostu będe musiał dopłacić do tego interesu i zakupić od sony płyty recovery, aczkolwiek mam z tym problem bo infolinia pracuje w takich godzinach w ktorych nie mam możliwości zadzwonienia, jest może możliwość zamówienia tych płyt przez internet?
profile.country.PL.title
Lajam.
Expert

Możesz skontaktować się z supportem drogą mailową

 

E-mail: customersupport.pl@eu.sony.com

 

Pozdrowienia!