anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

odklejona ramka - nowy VAIO

nbrzezinski
Nowicjusz

odklejona ramka - nowy VAIO

Witam wszystkich,

kupiłem nowego VAIO PRO 13 z odklejoną ramką w górnej części monitora WP_20130919_001.jpg

Zgłosiłem reklamację na customersupport.pl@eu.sony.com (case:9205779) i otrzymałem odpowiedź:

usterka nie jest wadą fabryczną urządzenia i jako taka nie podlega naprawie gwarancyjnej.
Poniżej przesyłam dane kontaktowe serwisów pogwarancyjnych gdzie mogą się Państwo dowiedzieć o możliwość i cenę naprawy


Jeżeli wiecie w jaki sposób mogę wymienić\naprawić sprzęt bez ponoszenia kosztów i ryzyka utraty gwarancji proszę o wskazówki.

PS.

Na stanie mam taśmę samoklejącą i plaster w apteczce ale obawiam się, że mogę stracić gwarancję.

 

12 ODPOW. 12
profile.country.PL.title
Lajam.
Expert

Witaj,

 

Czy to nowy komputer? Czy tak wyglądał po wyjęciu z pudełka, czy coś się jednak wydarzyło w czasie pierwszych dni eksploatacji?

 

Pozdrawiam,

nbrzezinski
Nowicjusz

Tak wygląda nowy komputer po rozpakowaniu. Ramka przy pierwszym podnoszeniu matrycy była odklejona. Wystarczyło przycisnąć ramkę w okolicach kamerki i ramka się przyklejała. Ale po nocy, ramka z powrotem się odkleja.

profile.country.PL.title
Lajam.
Expert

A co na to sprzedawca?

 

Ja bym w pierwszej kolejności reklamował komputer w sklepie.

 

nbrzezinski
Nowicjusz

chciałem załatwić sprawę jak najszybciej, sony przysyła super glue dedykowany tylko i wyłącznie do VAIO. ale nie udało się.

a w sklepie ... wysłanie kompa z opisem usterki, czekanie, po czym stwierdzą, że u nich się nie odkleja i przyślą kompa z powrotem. itd.


załatwię sprawę w sklepie. dziękuję za zainteresowanie.

 

 

 

profile.country.PL.title
Lajam.
Expert

Przykra sprawa. Warto walczyć o swoje. 

 

Życzę powodzenia. :wink:

profile.country.pl_PL.title
RadMac
Użytkownik

Sprawy gwarancji/rękojmii w Polsce są dość zawiłe.

Rzecz może nie podchodzić pod warunki gwarancji, ale właśnie rękojmii. Takie kwestie to już raczej na forach prawnych:) Dziwię się jednak, że sklep nie podjął się wyjaśnienia sprawy. Sam jestem pracownikiem branży handlowej i w takich sytuacjach (zakładam, że feler nie jest owocem chęci użytkownika do sprawdzenia co jest po drugiej stronie ramki;) pomagamy klientowi dotrzeć do "happy endu". Inna rzecz, że staramy się sprawdzać każdy sprzęt przy kliencie (zaznaczam że nie handluję RTV).

 

 

Pzdr.

h67aruki
Nowicjusz

Witam,

 

od wczoraj jestem posiadaczem wersji pro. Komputer fabrycznie nowy, wczoraj odpakowany. Stał w nocy z uchylaną klapą matrycy (nie domknąłem go). Dziś rano przywitał mnie widok leżącej na klawiaturze ramki doklejającej ekran do obudowy, jak i samego ekranu spoczywającego na tejże ramce w miejscu, w którym jego widoku nikt by się nie spodziewał.

Nie wiem jak to nazwać, ale z czymś podobnym nie spotkałem się nigdy wcześniej i niestety przypuszczam, że komputer ten, nawet w najmniejszym stopniu, do wytrzymałych nie należy. Już teraz obawiam się w jakim stanie będzie za np. miesiąc. Sony, to w jaki sposób go wykonaliście to POMYŁKA i KOMPROMITACJA. W poniedziałek oddaję go do sklepu i więcej na oczy nie chcę widzieć.

 

Pozdrawiam,

Marcin

profile.country.PL.title
mat_czok
Expert

Witaj, przykro mi, że coś takiego Cię spotkało. Jak najbardziej zwróć go do sklepu.
ntomcio
Nowicjusz

Witam,

 

Mam taki samo problem więc sądzę że to wada SONY. Jak na taką znaną firmę za dużo mają błedów w nowych laptopach. Dla mnie to ostatni zakup produktów tej marki. Jedyne co jest na plus to wygląd i to niestety wszystko.