anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

odklejona ramka - nowy VAIO

nbrzezinski
Nowicjusz

odklejona ramka - nowy VAIO

Witam wszystkich,

kupiłem nowego VAIO PRO 13 z odklejoną ramką w górnej części monitora WP_20130919_001.jpg

Zgłosiłem reklamację na customersupport.pl@eu.sony.com (case:9205779) i otrzymałem odpowiedź:

usterka nie jest wadą fabryczną urządzenia i jako taka nie podlega naprawie gwarancyjnej.
Poniżej przesyłam dane kontaktowe serwisów pogwarancyjnych gdzie mogą się Państwo dowiedzieć o możliwość i cenę naprawy


Jeżeli wiecie w jaki sposób mogę wymienić\naprawić sprzęt bez ponoszenia kosztów i ryzyka utraty gwarancji proszę o wskazówki.

PS.

Na stanie mam taśmę samoklejącą i plaster w apteczce ale obawiam się, że mogę stracić gwarancję.

 

12 ODPOW. 12
gootek
Nowicjusz

Kupiłem niedawno takiego Sony Vaio:

**************************************** [Sony VAIO SVP1321L1E]

Od początku, przy otwieraniu zauważyłem, że ramka matrycy jest odklejona w pobliżu kamerki.

Gdy zostawić ekran pochylony ale nie domknięty, po jakiejś godzinie odkleja się cała ramka. 

Naprawdę Sony nie uzna tego za wadę sprzętu?

 

Powód edycji - przykro mi, ale zamieszczanie linków do stron służącym celom komercyjnym jest sprzeczne z regulaminem forum.

profile.country.PL.title
pawelszymanski6
Expert

Witam, jeżeli zakupiłeś "niedawno" komputer w komputroniku to proponuje oddać im go tytułem niezgodności towaru z umową. 

profile.country.PL.title
mat_czok
Expert

Jedyne sensowne rozwiązanie, tak jak wspomniał Pawel, to oddanie sprzętu z tytułu niezgodności towaru z umową.