anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Sony vaio fit E - niedziałająca kamerka

lubie-ciastka
Nowicjusz

Sony vaio fit E - niedziałająca kamerka

Witam, chciałabym się dowiedzieć najprościej mówiąc co zrobić, jeżeli pojawia mi się na ekranie po włączeniu kamerki, aby ją podłączyć ? Nie używałam nigdy innej niż ta wbudowana. 

Bez tytułu.png

1 ODPOWIEDŹ 1
profile.country.PL.title
Barbara_K
Moderator

Witaj, 

 

Poniżej odnajdziesz sugerowane propozycje rozwiązania problemu z kamerą:

 

1. Należy zaktualizować komputer za pomocą aplikacji VAIO oraz WINDOWS UPDATE i sprawdzić czy problem nadal występuje.

2. Zalecana jest także reinstalacja sterownika do kamery. Aby to zrobić proszę uruchomić managera urządzeń wybierając klawisze Windows + X, a następnie wykonać poniższe polecenia:

 

- wybrać manager urządzeń,
- wybrać urządzenia do obrazowania,
- zaznaczyć prawym przyciskiem myszy USB2.0 Camera,
- wybrać odinstaluj,
- NIE należy zaznaczać: usuń sterownik,
- potwierdzić chęć odinstalowania sterownika,
- uruchomić ponownie komputer,

- sprawdzić czy problem występuje.

 

Jeśli kamera nadal nie będzie działać należy przywrócić system do stanu, w którym kamera działała prawidłowo za pomocą narzędzia przywracanie systemu. Aby to zrobić trzeba:

 

1. wcisnąć klawisze Windows i X, a następne wybrać:
2. panel sterowania,
3. odzyskiwanie,
4. otwórz przywracanie systemu,
5. w oknie: Przywracanie systemu proszę wybrać datę, do której notebook powinien zostać przywrócony
6. proszę postępować zgodnie z komunikatami na ekranie, a następnie sprawdzić czy problem występuje.

 

Jeśli problem pozostanie proszę przeinstalować system według zaleceń z poniższego linku:

http://sony-eur-eu-pl-web--eur.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/24535/kw/

 

Po reinstalacji proszę zaktualizować notebook, korzystając z aplikacji Windows Update i Vaio Update.

Jeśli problem nie zostanie rozwiązany urządzenie należy wysłać do serwisu.
Aby to zaaranżowac trzeba już skontaktować się bezpośrednio z Sony Support. Poniżej przesyłam dane:

 

telefon: 0 801 382 462

e-mail: customersupport.pl@eu.sony.com

 

Dołączam również link do strony kontaktowej: http://services.sony.pl/support/pl/contacts/

 

Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję, że te wskazówki będą pomocne, 

Barbara_K