Podziel się wrażeniami!
Witam, chciałabym się dowiedzieć najprościej mówiąc co zrobić, jeżeli pojawia mi się na ekranie po włączeniu kamerki, aby ją podłączyć ? Nie używałam nigdy innej niż ta wbudowana.
Witaj,
Poniżej odnajdziesz sugerowane propozycje rozwiązania problemu z kamerą:
1. Należy zaktualizować komputer za pomocą aplikacji VAIO oraz WINDOWS UPDATE i sprawdzić czy problem nadal występuje.
2. Zalecana jest także reinstalacja sterownika do kamery. Aby to zrobić proszę uruchomić managera urządzeń wybierając klawisze Windows + X, a następnie wykonać poniższe polecenia:
- wybrać manager urządzeń,
- wybrać urządzenia do obrazowania,
- zaznaczyć prawym przyciskiem myszy USB2.0 Camera,
- wybrać odinstaluj,
- NIE należy zaznaczać: usuń sterownik,
- potwierdzić chęć odinstalowania sterownika,
- uruchomić ponownie komputer,
- sprawdzić czy problem występuje.
Jeśli kamera nadal nie będzie działać należy przywrócić system do stanu, w którym kamera działała prawidłowo za pomocą narzędzia przywracanie systemu. Aby to zrobić trzeba:
1. wcisnąć klawisze Windows i X, a następne wybrać:
2. panel sterowania,
3. odzyskiwanie,
4. otwórz przywracanie systemu,
5. w oknie: Przywracanie systemu proszę wybrać datę, do której notebook powinien zostać przywrócony
6. proszę postępować zgodnie z komunikatami na ekranie, a następnie sprawdzić czy problem występuje.
Jeśli problem pozostanie proszę przeinstalować system według zaleceń z poniższego linku:
http://sony-eur-eu-pl-web--eur.custhelp.com/app/an
Po reinstalacji proszę zaktualizować notebook, korzystając z aplikacji Windows Update i Vaio Update.
Jeśli problem nie zostanie rozwiązany urządzenie należy wysłać do serwisu.
Aby to zaaranżowac trzeba już skontaktować się bezpośrednio z Sony Support. Poniżej przesyłam dane:
telefon: 0 801 382 462
e-mail: customersupport.pl@eu.sony.com
Dołączam również link do strony kontaktowej: http://services.sony.pl/support/pl/contacts/
Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję, że te wskazówki będą pomocne,
Barbara_K