Podziel się wrażeniami!
Witam,
Wszystko działało normalnie poprzedniego dnia, kolejnego ekran przestał wyświetlać cokolwiek - zupełnie czarny , natomiast podłączony przez HDMI na telewizorze działa normalnie, co może być przyczyną? Jak temu zaradzić? Może zawieszony bios? Niestety nie można do niego wejść gdyż widać cokolwiek dopiero od ekranu logowania i to niestety na telewizorze. Problem zgłoszony do serwisu ale narazie zero odzewu z ich stony.
Naciśnij klawisze "windows + p" powinno pojawić się okienko w którym wybierasz jaki ekran ma być użyty - prawdopodobnie masz wybrany "tylko projektor".
Właśnie o to chodzi, że na żadnym ustawieniu czy to duplikuj czy też rozszerzony obraz wyświetlany jest wyłącznie na telewizorze, ekran laptopa czarny. Podczas startu na ekrani laptopa nic nie widać, tzn. przez moment ledwo vidoczne logo Vaio i tyle,
Ten sam problem z tym samym modelem. Co prawda pod światło było coś tam widać, ale tak pracować się nie da, więc postanowiłem zadzwonić na infolinię. Pracownik był bardzo kompetentny i bardzo chciał mi pomóc na odległość, niestety to nie wystarczyło. Następnego dnia zjawił się kurier i zabrał vaio do serwisu. Teraz czekam, co z tego wyniknie. Mam nadzieję, że niedługo będzie u mnie z powrotem.
Sorki, że nie pisałem, myślałem że temat już przeminął z wiatrem U mnie wymiana matrycy w serwisie i już po bólach, oczywiście przeprosiny itd. sprawa była załatwiona w 4 dni, jestem pod wrażeniem, laptop w tym czasie odwiedził Niemcy i Czechy, gdzie podobno jest główny serwis, pozdrawiam
Nie ma co, postarali się
U mnie dzisiaj mijają 4 dni i dzisiaj dostałem dopiero smsa, że serwis otrzymał mój komputer
Dolicz mrozy i to, że trzeba zupełnie inaczej obchodzić się ze sprzętem w takich temepraturach aby go nie uszkodzić. Szybko idą baterie i wszelakie wyświetlacze w takich warunkach.
W moim przypadku akurat kazali sobie wysłać do naprawy bez baterii, ale masz rację - trzeba teraz brać poprawkę na warunki pogodowe, na szczęście aura arktyczna ustępuje,
Proponuję zadzwonić jeszcze raz do centrali Sony, oni tam wiedzą co w danym momencie z laptopem się dzieje. pozdr
Wczoraj wrócił. Jak wynika z dołączonych dokumentów został wymieniony procesor i płyta główna. Oczywiście dostałem też przeprosiny i legendarną ściereczkę Ponadto komputer został dokładnie oczyszczony. Ogólnie jestem bardzo zadowolony z pracy serwisu. Naprawa trwała tydzień (wraz z czasem wysyłki), byłem na bieżąco informowany poprzez sms, co się dzieje z komputerem, a po jego wysłaniu do mnie z Niemiec mogłem na stronie ups sprawdzić na jakim etapie jest wysyłka, gdzie dokładnie znajduję się teraz komputer. Jak dla mnie pełen profesjonalizm, bo wiem, że inne firmy (asus, toshiba na pewno) nie mają takich opcji.