- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Problem YouTube
Witam,
W związku z brakiem działania aplikacji YouTube w rónych urządzeniach Sony temat zgosiłem do supporty Sony. Otrzymałem odpowiedź następującej treści:
Wstrzymanie dostępu do aplikacji YouTube oczywiście nie było celowym działaniem, a awarią serwerów Sony. Aktualnie problem jest już rozwiązany i zarówno na telewizorach, jak i odtwarzaczach blu-ray aplikacja powinna działać poprawnie. Jeśli połączenie nie zostało nawiązane automatycznie to konieczne jest wyczyszczenie pamięci podręcznej urządzenia. Podaję ścieżkę dla poszczególnych urządzeń:
- Blu-ray
Ustawienia - Resetowanie - Inicjalizuj informacje osobiste, następnie należy skonfigurować połączenie internetowe na nowo.
- TV z roku 2013/14 (oraz model W705C)
Uruchomienie przeglądarki internetowej - Opcje - Ustawienia przeglądania - Usuń wszystkie pliki cookie
- TV z systemem Android
HOME - Ustawienia - Aplikacje - YouTube - Wyczyść dane - Wyczyść pamięć podręczną
- TV z roku 2016/17 bez systemu Android
HOME - Ustawienia - Pomoc techniczna - Inicjalizuj informacje osobiste.
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Na razie działa. U mnie problem powrócił nie dawno po kilku dniach po wykonaniu przywrócenia ustawień fabrycznych TV. Mam nadzieję że już teraz nie powróci.
Dziękuję za informacje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wszystko OK. Dziękuję
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Cześć, zrobiłem wszystko wg wskazówek i YT jak się zawiesił tak wisi 😞
Nawet przywracałem ustawienia fabryczne telewizora i na chwilę zadziałało i znowu zawieszka.
Co można więcej zrobić
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie usterki na TV:
Nawet jeden ostatnio trafił na serwis..i co poczyścili pliki cookie , i stwierdzili, że po tej naprawie wszystko jest ok, a problem wynika z wadliwej pracy mojej sieci LAN , czy też Wi-Fi....
Posiadam TV:
KDL-32W706B KDL-42W805B
dziś przeczytałem ,że to Sony ma problem ...
... także pozostaje mi zabawa w czyszczenie i przywracanie ...jestem rozczarowny ...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Już działa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Resetowanie TV bravia A1 do ustawień fabrycznych pomogło na jeden dzień i nadal jest komunikat "Spróbuj jeszcze raz" i "Otwórz ustawienia sieci".
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam dokładnie ten sam problem, zarejestrowałam się tutaj by spróbować go rozwiązać, ale widzę, że to darmena sprawa bo nikt tutaj nie odpowiada z obslugi🤷♀️
Netflix działa a you tubę nie, wyskakuje, że nie mam internetu, myślałam, że problem z aplikacja i muszę ją zaktualizować, niestety sklep play też nie działa, sytuacja jest śmieszna i pozostaje czekać, aż sami wpadną na to, że coś nie działa i to cudownie naprawią, normalne jaja
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam podobny problem,n aipli jestem zalogowana ale jakos nie idzie zobaczyc serialu,pisze u gory ze nie mam internetu a zrobilam diagnostyke pisze ze mam internet,kabel tez jest ok trzeba bedzie zadzwonic do nich.Zastanawiam sie czy to nie jest po tej aktualizacji.Mam podlaczenie na kabelku i sprawdzilam na laptopie lączy a sprobowalam na wifi przelaczyc to pisze ze nie ma internetu.Pozdrawiam.Jola
- « Poprzedni
- Następny »