Podziel się wrażeniami!
Sony jak dotąd było moją ulubioną marką. Miało styl, odpowiednią technologię, innowacyjność, wrażliwość na konstruktywną krytykę i przede wszystkim honor. Od dzisiaj twierdzę, że zeszło do poziomu Samsunga lub HP, które nie mają niczego z powyższych, a honoru tym bardziej. Liczy się tylko wynik w tabelce "zyski". Jestem w stanie to zrozumieć. Jednak od wiodącej firmy oczekiwałbym czegoś więcej, nie tylko parcia na zysk , bo on jest ważny i potrzebny w rozwoju. Sony zaczęło olewać swoich użytkowników, tak jak to robią konkurenci. Nie można zarejestrować urządzeń na stronie Sony, nie można zgłosić problemu , bo strona nie działa !!!!! Pycha kroczy tuż przed upadkiem, strzeżcie się Japońcy , bo wykoszą Was Chinole ...
Dzień dobry,
bardzo dziękujemy za tę opinię. Zapewniam, że każda uwaga jest dla nas cenna i zawsze dokładamy wszelkich starań, by rozwiązać problemy. Strona internetowa mogła nie działać prawidłowo ze względu na ewentualne problemy techniczne, jednak już można bez problemu z niej korzystać.
Podsyłam przydatne linki:
- sprzęt można zarejestrować na MySony, do czego serdecznie zachęcamy: https://www.sony.pl/mysony
- wszelkie problemy można zgłaszać przez formularz na naszej stronie internetowej: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email
Pozdrawiam
Jak napisałem w swoim wątku:
"....I tutaj znowu pojawia się teza którą wysnułem na początku, Sony cenowo chce dorównać innym a nie na tym trick polega"
Panowie od SONY nie ceną ale jakością, jakością trzeba walczyć o klienta
Sony kupowało się kiedyś bo było to "coś" lepszego (tak samo jak Panasonic czy Sharp - dla mnie trójca best of Japończyków) a teraz to wygląda tak płacisz za logo często samo, ale jakość wykonania średnia. Mam 40W705C na VA i świetny procesor skalujący X Reality Pro ale ten tv kupiony w 2015 na premierę kosztował 2599 zł !!! a teraz kupisz za to, 60 cali? na czymś muszą oszczędzać