Podziel się wrażeniami!
Zauważyłem dzisiaj oczywiście głownie na ciemnym tle martwy pixel. Na jasnych tłach nie widać ale na ciemnych wiem ze jest i mnie denerwuje. Czy to się reklamuje? TV mam od roku. Boję się zeby się kolejne nie pojawiły...
Rozwiązane! Idź do rozwiązania.
Witaj,
Polecam bezpośredni kontakt z pomocą techniczną, która będzie w stanie odpowiedzieć na Twoje pytania. Możesz zadzwonić na numer: 0 801 382 462 lub napisać na adres: customersupport.pl@eu.sony.com
Pozdrawiam i życzę powodzenia w rozwiązaniu sprawy,
Barbara_K
oh rzeczywiście link do strony opisującej wady matryc i występowaniu martwych pixeli !
Witam,
Zawsze możesz spróbować zareklamować. Z tego co wiem to różnie firmy do tego podchodzą. Nie raz wystarczy jeden piksel nie raz aż trzy. Myślę, że i tak warto spróbować. Zadzwoń do serwisu i poproś o wizytę specjalisty. Obejrzy czy sprzęt podlega gwarancji. Albo TV zabierze do serwisu albo wymieni matrycę na miejscu. Życzę powodzenia.
Pozdrawiam
Witaj,
Polecam bezpośredni kontakt z pomocą techniczną, która będzie w stanie odpowiedzieć na Twoje pytania. Możesz zadzwonić na numer: 0 801 382 462 lub napisać na adres: customersupport.pl@eu.sony.com
Pozdrawiam i życzę powodzenia w rozwiązaniu sprawy,
Barbara_K
Reklamacja oczywiście nie została uznana
Poniżej opinia. Aczkolwiek ostatnie zdanie jest dla mnie mimo wszystko śmieszne
Sprzęt sprawny i zgodny z normami producenta. Ekran LCD został wykonany z wykorzystaniem technologii wysokiej precyzji, dzięki której aktywnych jest ponad 99,99% pikseli,na ekranie mogą pojawiać się czarne plamki lub jasne kropki( w kolorze czerwonym ,niebieskim lub zielonym)Jest to jednak właściwość wynikająca z konstrukcji ekranu LCD i nie jest objawem usterki.