Podziel się wrażeniami!
Telewizor KDL-55w809c podłączony z soundbarem hdmi arc. Telewizor widzi soundbar, komunikuje się z nim, ale brak jest dźwięku.
Dziękujemy za zapytanie.
Zalecamy w pierwszej kolejności zapoznać się z przewodnikiem pomocniczym, który opisuje możliwości podłączenia systemu audio do TV:
http://helpguide.sony.net/tv/caep1/v1/pl/contents/TP0000646426.html
http://helpguide.sony.net/tv/caep1/v1/pl/contents/TP0000646329.html
Czekamy na informację zwrotną czy problem udało się rozwiązać.
Pozdrawiamy, zespół Sony
ponawiam zapytanie brak dzwieku wsoundbarze
Telewizor brawia KDL 60W855 soundbar Sc-htb690 po podłączeniu wzystko działało poprawnie po jakimś roku uzytkowania soundbar łaczy sie z Tv "aktywny system audio" blokuje dzwiek w tv lecz brak jest dzwieku w soundbarze.
co sie porobiło
Witam,
Sprawdź w ustawieniach dźwięku czy nie został zmieniony typ sygnału wysyłany z TV, którego np. soundbar nie obsługuje:
http://helpguide.sony.net/gbmig/C5361001/v1/pol/c_extsnd_digaout.html
Sprawdź kabel HDMI. Wypnij go z TV i soundbara i podłącz ponownie. Sprawdź też inny kabel.
Jak nie pomoże to zrób reset soundbara. Na samym końcu przywrócenie TV do ustawień fabrycznych.
Pozdrawiam
Witam,
Przekazałem Twój problem do supportu - oto ich odpwiedź:
Proszę upewnić się, że telewizor jest zaktualizowany, ponieważ sytuacja wskazuje na problem oprogramowania. Jeśli tak, to proszę o wyczyszczenie pamięci podręcznej telewizora poprzez HOME - Ustawienia - Pamięć i resetowanie - Wewnętrzna pamięć współdzielona - Dane w pamięci podręcznej - OK. Następnie proszę o wykonanie miękkiego resetu poprzez przytrzymanie przycisku zasilania na pilocie przez około 5-6 sekund.
Gdyby problem występował nadal to czy istnieje możliwość weryfikacji telewizora z innym kinem domowym celem sprawdzenia, czy sytuacja będzie analogiczna z innym zestawem?
Pozdrawiam
Proszę o odp gdzie w modelu KDL 60W855B mogę znaleźć te parametry
"HOME - Ustawienia - Pamięć i resetowanie - Wewnętrzna pamięć współdzielona
- Dane w pamięci podręcznej - OK."
Przeszedłem całe menu ja tego nie widzę.
Pozdrawiam
Krzysztof
Powód edycji: prywatne dane osobowe zostały usunięte.
Cześć Krzysztof,
skontaktuj się proszę z Sony Support: http://services.sony.pl/supportmvc/pl/contact
Nasi koledzy udzielą Ci wyczerpującej odpowiedzi na Twoje pytanie.
Pozdrawiam!
Witam,
@krzyszmar kolego nastąpiło małe nieporozumienie rozwiązanie podane przez suuport tyczy się modelu z AndroidTV. W przypadku Twojego modelu nie zadziała bo jak sam wspomniałeś nie ma takiej opcji w menu. Sprawę ponownie skierowałem do supportu.
Pozdrawiam
Witam,
@krzyszmar oto odpwowiedź supportu:
Rozumiem, że soundbar nie jest firmy Sony? W takim przypadku funkcja Bravia Sync może nie działać poprawnie, jednak proszę o informację, czy w ostatnim czasie były dokonywane jakiekolwiek zmiany (przykładowo zmiana dekodera, aktualizacja któregokolwiek urządzenia)? Ze swojej strony mogę zalecić przywrócenie urządzeń do wartości fabrycznych oraz sprawdzenie jak będą funkcjonować, gdy nie będą dodatkowo podłączone do innych urządzeń HDMI (przykładowo dekoder).
Odpowiadając na pytanie klienta informuję, że nie ma możliwości ręcznego wprowadzenia urządzenia, TV automatycznie wykrywa kompatybilne urządzenia po podłączeniu przewodu HDMI.
Serwis raczej nie będzie pomocny, ponieważ w tym przypadku jest to raczej problem z kompatybilnością urządzeń po aktualizacji lub zmianach wprowadzonych przez klienta - nie będzie to usterka.
Pozdrawiam