anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Dlaczego nie warto kupować telewizorów SONY BRAVIA z AndroidTV?

profile.country.PL.title
Damaranus
Użytkownik

Dlaczego nie warto kupować telewizorów SONY BRAVIA z AndroidTV?

1. Ciągłe problemy z aktualizacjami, brak aktualizacji pobocznych (były gdy był Android 5.0, później już tylko 6.0 i teraz leci 7.0),

2. AndroidTV 6.0 wnosi m.in. opcję rozszerzenia wewnętrznej pamięci telewizora SONY BRAVIA, niestety, pomimo zastosowania nośnika z USB 3.0 czy 2.0 telewizor gubi tą pamięć, a wraz z nią wszystkie przeniesione na nią aplikacje,

3. Instalowanie kolejnych aplikacji spowalnia działanie telewizora, niby logiczne i obderwowane zjawisko na wielu urządzeniach, nie tylko z systemem Android, ale jaki ma to związek z działaniem tunera cyfrowego i karty CI+? Zmiana programów potrafi trwać nawet 20 sekund, rozwiązaniem oczywiście jest przeniesienie części aplikacji do rozszerzonej pamięci telewizora (zew. nośnik) ale patrz punkt 2,

4. Telewizor notorycznie restartuje się bez powodu. Teoretycznie jest na to rozwiązanie, nawet wskazane w dokumentacji, ale działa to przez pewien czas do momentu... no właśnie, do kiedy?,

5. Telewizor restartuje się po jego wyłączeniu... i uruchamia od nowa,

6. Telewizor gubi wprowadzone ustawienia, chociażby przykład z wczoraj, kiedy po nocnym restarcie (po wyłączeniu go), telewizor dziś nie widzi nośnika pamięci (z własnymi aplikacjami) oraz przywrócił widok wszystkich źródeł obrazu (chociaż mam tylko 2: cyfrowe i HDMI1).

 

Nie twierdzę że problemem jest AndroidTV, nie twierdzę że problemem jest telewizor, ale odnoszę wrażenie że problemem jest cały ten układ pomiędzy SONY a Google. Dziwne, że na forum PHILIPS nie ma takich problemów. Owszem, są inne...

 

I może to sa kiepskie powody aby odradzać zakup telewizora, ale spójrzmy na to z punktu widzenia Kowalskiego. Firma reklamuje możliwości, z których nie da się korzystać. Do tego 1-2 śmieszne błędy, powodują całkowite zaburzenie korzystania z telewizora. W efekcie otrzymujemy niby dobry produkt, ale jednak korzystanie z niego wymaga cierpliwości. I chociaż gdy już odpalimy sobie ulubiony film i będziemy cieszyć oczy pięknym obrazem, to niestety, zanim to zrobimy lub zanim położymy się spać uradowni dobrym filmem, będziemy musieli stoczyć z telewizorem walkę. Walkę, która jest skazana na przegraną. A ja piszę tylko o bazowych problemach, na szczęście nie mam podłączonych urządzeń peryferyjnych ani też nie używam go do pracy. Nie mniej dziś straciłem cierpliwość. I jest mi przykro... bo 2 lata to trochę za długo na dopracowanie produktu. 

 

I wyprzedzając kolejne posty, tak, dziękuję że przekazaliście mój problem swojemu zespołowi trenerskiemu. Ciekaw jestem kiedy zespół trenerski siądzie i odpisze na te wszystkie posty, które im podsyłacie, bo jak do tej pory mam wrażenie że chyba oni sami mają dosyć udzielania pomocy do tego produktu. Pozdrawiam

 

www.karczma.edu.pl - Dowiedz się więcej o AndroidTV
60 ODPOW. 60
profile.country.PL.title
kamil_d
Użytkownik

Widzę Damaranus że czara goryczy się przelała.

Do Twojej listy dorzucę jeszcze kilka rzeczy:

1. Problemy z DD i DTS Passthrough (poczytać o tym można sporo tutaj:

https://forum.kodi.tv/showthread.php?tid=289735&pid=2408984#pid2408984 )

2. Używając moduł CAM CI+ można zaobserwować takie problemy jak:

a. brak możliwości nagrywania i oglądania innych kanałów i to w przypadku dwóch tunerów DVBS

(dla zainteresowanych tematem odsyłam tutaj:

https://community.sony.pl/t5/telewizory/nagrywanie-na-dysk-hdd-dwa-tunery/td-p/2337985

Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem odpowiedzi od suportu sony)

b. znikają kanały z listy lub zamieniają się miejscami (kanały na satelicie moduł CAM)

c. przewodnik po programach Guide (EPG) informacje o programie wyświetlają się maksymalnie na dwa programy do przodu lub wcale (oczywiście na module CAM) na naziemnej informacje o programie są z tygodniowym wyprzedzeniem.

3. Zabranie wsparcia dla Video & TV SideView.

4. Chora polityka stosowania Pendrive z 32GB (tak naprawdę musisz mieć 64GB, pendrive 32GB w rzeczywistości ma 29GB.

5. Podłączenie dysku HDD pod TV może go uszkodzić (ponieważ system nie wyłącza go gdy go nie używa)

 

Jeśli chodzi o mnie to może być android 4.1 aby był dopracowany bo to co zaoferowało sony to jest żenada.

profile.country.PL.title
Damaranus
Użytkownik

idąc tropem $$ wyłączenie wsparcia dla Video & TV SideView może miec związek z chęcią sprzedaży dodatkowych akcesoriów do telewizora. Ale serio calkiem nie działa czy tylko jakaś tam jedna funkcjonalność? Nie mam teraz tabletu aby to sprawdzić. 

 

Co do portów USB - oczywiście, od kiedy mam telewizor SONY załatwiłem na nim dwa dyski. Najgorsze w tym jest to, że support SONY raz: przyznaje się ze USB działa tak a nie inaczej, ale w temacie jakiejkolwiek rekompensaty za utratę danych i sprzętu, odsyła do producenta tego sprzętu, nie podejmująć żadnego dialogu w tej sprawie. Nie trzeba być geniuszem aby wpaść na to, że jeśli coś działa całą dobę a nie jest to dysk typowo dostosowany do takiej pracy, to jednak ma prawo paść. Ale w tym zakresie moim zdaniem SONY popełniło jeden błąd, bo instrukcja ani nie przewiduje ostrzeżenia, ani sugestii, co w praktyce oznacza, że dowiadujesz się po fakcie. Szkoda jednak, że nie ma dialogu z supportem w tej sprawie, nie mniej temat przekażę do rzecznika praw konsumentów, bo nie podoba mi się to w jaki sposób firma mnie od roku spycha. 

 

Argument, że problem jest globalny i setki użytkowników zgłaszają to, nie przechodzi. Dla SONY to te wszystkie dyski były wadliwe po prostu, ale dodając do tego fakt, jak SONY traktuje urządzenia zewnętrzne, czytaj punkty wyżej i gubienie ich w systemie, nie trudno zrozumieć że to jest polityka całej firmy, nie tylko telewizora.

 

Chciałbym mimo wszystko oprzeć się przede wszystkim na tych wadach które ciągną się od samego początku, a więc i 2015 roku. Część z nich nie było, ale rozwiązania po których wdrożeniu się pojawiły, były zapowiadane z hukiem. M.in. nagrywanie na dysku, rozszerzenie pamięci i takie tam. Jak widać bez efektów. Brakuje mi bardzo

 

Odnoszę wrażenie że SONY przestało kontrolować problem aktualizacji i po prostu wszystko im się pospypało, nie mniej za 6 miesięcy kończy się gwarancja i tak naprawdę większośc klientów zostanie z przysłowiowym bublem. Telewizorem, który niby ma świetny obraz, ale z drugiej strony jego obsługa wzbudza nie małe emocje (niestety negatywne). 

 

Telewizor do grania, w którym muszę wybierać, czy chcę zainstalować grę i kilka aplikacji czy korzystać płynnie z tunera i przycisku zmiany programów. Żart. I nie ma znaczenia że jest 1 GB pamięci... telewizory pojawiły się w chwili kiedy standardem na rynku były 2 GB które przechodziły w 3 GB, więc nawet tworząć budżetowy telewizor ktoś dał ciała. 

www.karczma.edu.pl - Dowiedz się więcej o AndroidTV
profile.country.PL.title
matrbis
Użytkownik

Pytanie z innej beczki. Czy robiłeś ponowną aktualizacje 6 tą niby "zepsuta"?

profile.country.PL.title
tomxxx89
Użytkownik

+1 nigdy w zyciu nic wiecej od sony nie kupie 

 

-kupilem tv z funkcjami ktore byly duzymi literami na pudelku opisane dolaczone prawie (sic!) rok pozniej na odwal sie nijak mozna z tego korzystac placic po roku bez odstetek jakos nie mozna bylo i cudowne poprawki i aktualizacje

 

-traktowanie klienta jak betatestera > polski watek olewany tak bardzo ze glowa boli > z innego kraju (holandi?) naplynely sygnaly o bledach to wspomnieli o tym w aktualizacji

 

-sprzedawanie polproduktu i tylko dzieki ich wspanialomyslnosci nie musimy sami skladac tv jak mebli z ikei (omg jeszcze ktos na to wpadnie)

 

-clouding w tv to nie usterka to ficzer!

 

-tv musi sie rozgrzac po uruchomieniu jak rubin 

 

-losowe wywalanie aplikacji (juz nawet nic nie instaluje tylko kodi) 

-wywalanie usb po kazdym wylaczeniu resecie czy fazie ksiezyca ot kolejny ficzer

-przelaczanie kanalow trwa 5sec dziekuje za 21wiek 

-ogolna plynnosc uzywania tv jest nieadekwatna do ceny

-guide zyje wlasnym zyciem

-caly tv robi co chce i kiedy chce 

-mam wrazenie ze zepsuje sie sam dzien po gwarancji

-do obslugi tv najlepiej byc mgr inz informatyki > kazdy madry niech wytlumaczy 50latkowi nie skomputeryzowanemu co zrobic jak tv przestanie dzialac i jak przywrocic usytawienia fabryczne i jak wytlumaczyc dlaczego tak sie dzieje i jak temu zaradzic i dlaczego na starym tv mozna bylo przeleciec po kanalach sprawdzajac co jest gdzie a teraz kanal przelacza sie prawie piszac petycje i czekajac na odpowiedz 

-rzutowanie do urzadzenia dziala 1/100 urzadzenie nieodpowiada 

chromecast dziala topornie bez kolejkowania 

 

 

jak napisalem w pierwszym zdaniu to jest nauczka na przyszlosc NIGDY WIECEJ NIC OD SONY 

najgorszy zakup w zyciu i wszystkim znajomym przy kazdej okazji odradzam produkty sony taka moja krucjata. 

rok czekania na funkcje ktore mialy byc lada moment i w tym nikt nie widzial nic zlego ani zadnego problemu w tym ze jestesmy darmowymi krolikami doswiadczalnymi a nie klientami kupujacymi produkt

 

profile.country.PL.title
RadzioZ
Użytkownik

A więc tak:

-traktowanie klienta jak betatestera > polski watek olewany tak bardzo ze glowa boli > z innego kraju (holandi?) naplynely sygnaly o bledach to wspomnieli o tym w aktualizacji

 

-sprzedawanie polproduktu i tylko dzieki ich wspanialomyslnosci nie musimy sami skladac tv jak mebli z ikei (omg jeszcze ktos na to wpadnie)

-tv musi sie rozgrzac po uruchomieniu jak rubin 

 

-losowe wywalanie aplikacji (juz nawet nic nie instaluje tylko kodi) 

-ogolna plynnosc uzywania tv jest nieadekwatna do ceny

-guide zyje wlasnym zyciem

-caly tv robi co chce i kiedy chce 

 

Do tego olewanie klienta i u mne pogorszenie jakości obrazu-a do tego służy przecież TV-do oglądania!!!

Ogólnie też mój ostatni tv z andoidem

 

profile.country.PL.title
hctomi
Użytkownik

Wczoraj oglądałem zapowiedź testu TCL-a ****  i tam android wydaję się, że działa płynniej.

 

I działają słuchawki Bluetooth :slight_smile:

 

Powód edycji: Post zawierał link do strony służącej celom komercyjnym.

profile.country.PL.title
jajko6
Użytkownik

Wymieniacie w swoich zarzutach do Android TV rzeczy z ktorych korzysta 1 % posiadaczy telewizorów Sony.

 

I ogólnie Android TV mi nie przeszkadza z wyjątkiem dwóch rzeczy, które powinny bardziej zainteresować zwykłych użytkowników telwizorów, niż koneserów jak Wy:

1. Przy przełączniu między aplikacjami znika bardzo często wskażnik poziomu głośności na telewizorze

2. Brak "legalnego" HBO GO wsród dostępnych apalikacji.

 

I tyle. Reszta może być.

profile.country.PL.title
misiek1955
Użytkownik

         Witam

Wreszcie sensowny,wyważony post.Posiadam 55XD9305.Korzystam z Kodii,Yutuba,Netflixa,Showmaxu.

Zero problemów.W ogóle myślę że ktoś kto tak psioczy na Sony powinien pozbyć się tego telewizora kupić

inny.A jeżeli myśli że wszystko będzie ok.to jest w wielkim błędzie.Ale zawsze może mieć na innym forum

swoje tematy dlaczego nie warto kupować Samsunga,Philipsa etcetera.

 

         misiek1955

 

profile.country.PL.title
tomxxx89
Użytkownik

*****?!! nie po to kupowalem tv zeby korzystac tylko z tych funkcji ktore akurat dzialaja

 

jezeli samemu z czegos nie korzystasz nie znaczy ze 1% z czegos korzysta rownie dobrze mozna powiedziec ze 1% nie korzysta bo ty nie korzystasz

 

jezeli producent reklamuje i informuje ze sprzet posiada dane funkcje to chyba naturalne jest ze oczekuje ze funkcje beda i beda dzialac a nie beda tylko do chwalenia sie przed kolegami bo uzywanie kuleje 

 

kupisz samochod z zaspawana klapa bagaznika i w serwisie ci powiedza ze jestes placzkiem bo tylko 1% korzysta z bagaznika 

 

 

bardzo chetnie sie dziadostwa pozbede ale kto odkupi go w cenie jaka za niego zaplacilem zeby moc kupic cos innego? 

kdl50w755 - nowka sztuka nawet pudelko mam

 

***** x2 ."A jeżeli myśli że wszystko będzie ok.to jest w wielkim błędzie.:" kupujac tv oczekujesz problemow? 

 

tematy to sa problemy ludzi ktorzy zostali oszukani kupujac produkt dostajac polprodukt ktory nidgy nie powinnien byc w takiej formie dopuszczony do sprzedazy dodawanie funkcji ktorymi byl reklamowany tv po (sic!) roku razem z naglymi ograniczeniami o ktorych nie bylo mowy w reklamach i  paczka pobugowanych aktualizacji wywolujacych strach przed kolejnymi bugami ktore wywoluja public free betatest

 

polski support olewa spawe nie reagujac i zbywajac wszystko i to nie jest problem narzekajacych polakow bo problemy wystepuja w wielu krajach > wystarczy popatrzec na fora zagraniczne (oficialne sony)

 

usbservice error - nowy error pojawil sie znikad ale racja wystarczy nie uzywac pendraka i problem solved