anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Gwarancjia brawia 40s4000

laguna-----
Początkujący

Gwarancjia brawia 40s4000

Witam kupiłem 12go stycznia brawie -chce aktywować tą gwarancjie 5lat ,jak mam to zrobić,i jaki kod mam wpisać i czy tą gwarancjie można wydrukować.
Pozdrawiam-dobry zakup.

12 ODPOW. 12
profile.country.pl_PL.title
RaspberryP
Początkujący

Witam, :)
Aby otrzymać 5 lat gwarancji na telewizor BRAVIA należy zarejestrować zakupiony produkt na stronie http://www.5latgwarancji.pl

Konieczne jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego - dane teleadresowe, oraz podanie modelu i numeru seryjnego telewizora oraz daty zakupu.

TV można zarejestrować również telefonicznie pod numerem infolinii 0 801 98 76 69

Kartę gwarancyjną można samodzielnie wydrukować.

Pozdrawiam,
Paula
:)

profile.country.pl_PL.title
pk72-----
Początkujący

Witam,jestem posiadaczem tv 32v4000 zarejestrowałem produkt i czekam ponad tydzień na maila z nową 5 letnią gwarancją. Mam pytanie czy to tak długo trwa, czy ja coś źle wypełniłem w formularzu.

profile.country.pl_PL.title
RaspberryP
Początkujący

Witam,

Wiadomość z kartą "Gwarancji Extra" w formie pdf jest wysyłana automatycznie, natychmiast po wyświetleniu się na stronie 5latgwarancji.pl komunikatu "ZGŁOSZENIE ZOSTAŁO PRZYJĘTE".

Proszę o przesłanie prywatnej wiadomości w tej sprawie, postaram się pomóc.

Pozdrawiam,
Paula

profile.country.pl_PL.title
vinci77
Poszukiwacz

gwarancja w pdf'ie przychodzi w ciągu kilku sekund 8-) proszę zobaczyć czy na skrzynce nie mam listu z SONY w spamie.

profile.country.pl_PL.title
spoljerry1ghztm
Początkujący

a jak ktos mi te gwarancje wywalil skasowal to jest mozliwosc zeby drugi raz otrzymac te sama gwarancje?

profile.country.pl_PL.title
vinci77
Poszukiwacz

nie wiem :? podobny wątek był już poruszany na forum, podobno infolinia może pomóc.

profile.country.pl_PL.title
spoljerry1ghztm
Początkujący

op35 napisał(a):

nie wiem :? podobny wątek był już poruszany na forum, podobno infolinia może pomóc.


albo sie jeszcze raz zarejestruje zobaczymuy:)

profile.country.pl_PL.title
pk72-----
Początkujący

Witam,sprubowałem rejestracji ponownie i po kilku minutach dostałem maila z gwarancją. Problem rozwiązany DZIĘKUJE.

profile.country.pl_PL.title
spoljerry1ghztm
Początkujący

pk72 napisał(a):

Witam,sprubowałem rejestracji ponownie i po kilku minutach dostałem maila z gwarancją. Problem rozwiązany DZIĘKUJE.


to samo zrobilem i jest ok:)