Podziel się wrażeniami!
Brak możliwości zalogowania się do aplikacji CDA przez konto Google.Na wszystkich innych urządzeniach loguje się bez problemu.W przeglądarce TV na stronie też się loguje. Może miał ktoś podobny problem?
Zgłosiliśmy Twoje zapytanie do Supportu, damy znać, jak będzie odpowiedź.
Pozdrawiam, Agnieszka_J
Witam,
Oto odpowiedź supportu:
Proszę upewnić się, że telewizor jest zaktualizowany do najnowszej wersji oprogramowania: https://bit.ly/31SeZCq
Jeśli tak, wówczas telewizor należy zresetować:
1. Naciśnij i przytrzymaj przycisk zasilania na pilocie przez około 10 sekund, aż zostanie wyświetlony komunikat „Wyłączenie zasilania”.
2. Telewizor wyłączy się i po około jednej minucie automatycznie włączy się ponownie.
Pozdrawiam
Dziękuję za szybką odpowiedź ,niestety to nie pomaga. Pojawia się komunikat wystąpił nieoczekiwany błąd spróbuj za chwilę i tak ciągle.
Niestety nic nie pomogło. Problem pozostał dalej.Pozdrawiam.
Cześć, kolejna podpowiedź od supportu:
W takim przypadku polecam odinstalować aplikację z telewizora i zainstalować ją jeszcze raz. Pomocne może okazać się również wyczyszczenie pamięci podręcznej telewizora:
HOME - USTAWIENIA - PAMIĘĆ I RESETOWANIE - WEWNĘTRZNA PAMIĘĆ WSPÓŁDZIELONA - DANE PAMIĘCI PODRĘCZNEJ - WYCZYŚĆ PAMIĘĆ PODRĘCZNĄ