anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

KD-43XF7596

profile.country.PL.title
Imanzi
Użytkownik

KD-43XF7596

Brak możliwości zalogowania się do aplikacji CDA przez konto Google.Na wszystkich innych urządzeniach loguje się bez problemu.W przeglądarce TV na stronie też się loguje. Może miał ktoś podobny problem?

6 ODPOW. 6
profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Zgłosiliśmy Twoje zapytanie do Supportu, damy znać, jak będzie odpowiedź.

Pozdrawiam, Agnieszka_J

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Oto odpowiedź supportu:


Proszę upewnić się, że telewizor jest zaktualizowany do najnowszej wersji oprogramowania: https://bit.ly/31SeZCq

Jeśli tak, wówczas telewizor należy zresetować:

1. Naciśnij i przytrzymaj przycisk zasilania na pilocie przez około 10 sekund, aż zostanie wyświetlony komunikat „Wyłączenie zasilania”.

2. Telewizor wyłączy się i po około jednej minucie automatycznie włączy się ponownie.  


Pozdrawiam

Tagi (1)
profile.country.PL.title
Imanzi
Użytkownik

Dziękuję za szybką odpowiedź ,niestety to nie pomaga. Pojawia się komunikat wystąpił nieoczekiwany błąd spróbuj za chwilę i tak ciągle.

profile.country.PL.title
Imanzi
Użytkownik

Niestety nic nie pomogło. Problem pozostał dalej.Pozdrawiam.

profile.country.PL.title
Barbara_K
Moderator

Cześć, kolejna podpowiedź od supportu:

 

W takim przypadku polecam odinstalować aplikację z telewizora i zainstalować ją jeszcze raz. Pomocne może okazać się również wyczyszczenie pamięci podręcznej telewizora: 

HOME - USTAWIENIA - PAMIĘĆ I RESETOWANIE - WEWNĘTRZNA PAMIĘĆ WSPÓŁDZIELONA - DANE PAMIĘCI PODRĘCZNEJ - WYCZYŚĆ PAMIĘĆ PODRĘCZNĄ

 

profile.country.PL.title
Imanzi
Użytkownik

Dziękuję bardzo za odpowiedź niestety dalej to samo.Pozdrawiam.