Podziel się wrażeniami!
Cześć.
Od wczoraj po uruchomieniu Netflixa pojawia się komunikat: Wystąpił błąd usługi Netflix. Kod:ui-800-3.
Na innych odbiornikach jest ok, więc to wina TV.
Nie mam pomysłów poza aktualizacją oprogramowania. No i tutaj napotkałem problem.
TV niechce pobrać automatycznie więc próbowałem z usb.
Wyskakuje komunikat: W bieżącym trybie TV aktualizacja oprogramowania nie jest dostępna.
Więc pytam w jakim trybie?
Ktoś? Coś?
Pomocy !!!
Sugerujemy skontaktować z naszym wsparciem technicznym. Podajemy kontakt:
poprzez formularz na stronie: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email, telefonicznie dzwoniąc pod numer tel. 22 3060694 lub e-mailowo: customersupport.pl@eu.sony.com.
Również ciągle mam ten sam problem z aktualizacją przez USB... Rozwiazales może problem?
Witam,
Problem najprawdopodobniej związany jest z pamięcią podręczną odbiornika oraz jej zapełnieniem. Wejdź w HOME - Ustawienia - Pomoc techniczna - Inicjalizuj informacje osobiste. Jeśli problem nie zostanie rozwiązany to proszę o wejście w HOME - Ustawienia - Ustawienia systemowe - Ustawienia - Sieć - Odśwież zawartość internetową.
Odnośnie aktualizacji oprogramowania - jaką wersję oprogramowania masz zainstalowaną na telewizorze oraz którą próbujesz zainstalować (na stronie dostępna jest 8.535 oraz 8.764)?
Pozdrawiam
Identyczny problem mam z Netflix em i aktualizacja, tylko ja posiadam v8. 500
A zainstalować chce v8.535 dodam że wszystko dokładnie z instrukcją robione
Witam,
Przekierowałem Wasze problemy do supportu - oto odpowiedź:
Generalnie, jeśli klient nie ma możliwości zainstalowania aktualizacji samodzielnie (nawet po wykonaniu dostępnych dla TV resetów) to zalecana jest weryfikacja serwisowa. Opisane przypadki pasują do tej procedury, więc proszę o wypełnienie formularza zgłoszenia naprawy online:
https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Repair/BookRepairForm
Pozdrawiam