Podziel się wrażeniami!
Witam
Posiadam TV Sony Bravia KD-55xe7096 który jest podłączony kablem HDMI ( port 3 ARC ) do kina domowego Yamaha HTR-2067 ( port HDMI OUT ARC ) (dołączone zdjecie)
.
Podczas oglądania Netflixa mimo że film jest w 5.1 to u mnie leci w 2.0 .
Ktoś podpowie co zrobić, jak podłączyć abym w końcu uzyskał dźwięk 5.1 ???
Chciałbym podłączyć jeszcze do tego konsole ps4 pro tak abym również otrzymywał dźwięk obsługiwany przez grę.
Proszę o porady jak to wszystko dobrze podłączyć.
Tutaj instrukcja obsługi yamaha / przepraszam ale po eng tylko taka znalazłem:
https://www.instrukcjaobslugipdf.pl/yamaha/htr-2067/instrukcja
Rozwiązane! Idź do rozwiązania.
Problem rozwiązany!!
W ustawieniach TV / Ustawienia AV / Cyfrowe wyjście audio miałem ustawione na PCM
Ustawiłem na Automat i jest
Z Netflixa płynie dźwięk 5.1
Dziękuję wszystkim za pomoc i pozdrawiam
Witaj pass44,
Twoje pytanie przekazaliśmy do dzialu wsparcia, damy znać, jak tylko pojawi się odpowiedź.
Pozdrawiam, Agnieszka
Witam,
Oto odpowiedź supportu:
Aplikacja jest uruchamiana w odbiorniku czy poprzez wspomniane kino domowe? Czy w samej aplikacji Netflix jest uruchomiona wersja 5.1 materiału?
Niestety może to tez być zależne od samej wersji aplikacji, możliwe, że uzyskanie danego dźwięku będzie możliwe jedynie poprzez przewód optyczny.
Z mojej strony mogę poradzić abyś sprawdził czy w amplitunerze masz ustawiony tryb auto jeśli chodzi o dekodowanie sygnału z wejścia HDMI. Dodatkowo sprawdź jak masz ustawione opcję Dolby Digital PLUS OUT zgodnie z instrukcją strona 24/24PL:
https://www.sony.pl/electronics/support/res/manuals/4686/46860494M.pdf
Pozdrawiam
Witam
Kurczę dziwne bo Dolby Digital PLUS OUT mam cały czas wyłączone w TV i nie mam pojęcia jak to włączyć.
Sprawdzane na Netflixie :
Jak widać dźwięk 5.1 A na kinie:
Stereo jak widać!!
I to tak na wszystkich filmach !!!
Co do amplitunera to tak jest ustawione na Auto :
Pozdrawiam
Witam,
Jeśli chodzi o Dolby Digital PLUS OUT spróbuj zmienić inne ustawienia Audio w TV być może któraś inna opcja uniemożliwia zmianę tego ustawienia.
Sprawdź w jakim formacie dochodzi dźwięk do amplitunera zgodnie z instrukcją amplitunera strona 24.
Może być też tak o czym wspomniał support, że wersja aplikacji wysyła tylko Dolby Digital 2.0.
Czy testowałeś działanie Dolby Digital 5.1 w amplitunerze z innym źródłem sygnału np. PS4, BD etc.?
Pozdrawiam