Podziel się wrażeniami!
Bardzo smuci mnie że mój nowy Tv ma odznaczający się pionowy pasek jakies 5cm od lewej krawędzi ekranu. Pasek jest znacząco widoczny na szarym tle gdy brak sygnału że źródła.
Witam,
@mariusz.rybakowski zgłosiłęm Twój problem do supportu - oto odpowiedź:
Możliwym rozwiązaniem występującej niedogodności jest wykonanie resetu do ustawień fabrycznych. W celu jego wykonania należy skorzystać z funkcji: MENU (Home) - Ustawienia - Pamięć i resetowanie - Przywracanie danych fabrycznych. W sytuacji, gdy powyższy reset nie spowoduje eliminacji występującego zjawiska, zaleca się wykonanie odświeżania panelu OLED (jeżeli nie zostało ono już przeprowadzone). Szczegółowy opis całej procedury jest dostępny na stronie internetowej:
W sytuacji, gdy powyższe czynności nie przyniosą zamierzonych rezultatów i linia nadal będzie występowała w menu lub podczas wyświetlania komunikatów systemowych, rekomenduje się zamówienie usługi serwisowej w celu weryfikacji odbiornika przez techników. Zgłoszenie można wykonać samodzielnie, przy użyciu formularza na stronie:
Pozdrawiam
Po wykonaniu wszystkich czynności które zaproponowaliscie usterka nie znikla.
Skorzystałem więc z linku...
Teraz to zaczyna mnie irytować.
W formularzu zgloszeniowym brakuje wam tylko zapytania o numer mojego podkoszulka i czas owulacji żony a sama strona i rubryka o kod pocztowy to chyba gdzieś ma osobna instrukcję obsługi albo też działa jak te wasze Tv z serii master (tylko na wystawie sklepowej)
Jestem totalnie zniesmaczony cała sytuacją.
Wydając pieniądze na wasz topowy model TV oczekiwałem jakosci, solidnosci, oraz radości z użytkowania urządzenia którym firma SONY się szczyci...
Niestety w zamian za to że zaufałem waszej firmie jedyne przeżycia jakie otrzymałem to flustracja.
Dziękuję wam Sony
Ps. wasz Master Tv nagminnie gubi też sygnał Wi-Fi i trzeba go za każdym razem resetować aby był w stanie wykryć jakąkolwiek sieć Brawo dla Bravia
Witam,
Co do rozłączania WiFi zerknij do wątku poniżej:
Pozdrawiam
Witam,
Dodatkowo support pisze:
Na początek zaleciłbym wykonanie czyszczenia pamięci podręcznej odbiornika, które można wykonać przy użyciu funkcji: Menu (Home) - Ustawienia - Pamięć i resetowanie - Wewnętrzna pamięć współdzielona - Dane w pamięci podręcznej - OK. Po przeprowadzeniu tej procedury, należy wykonać tzw. miękki reset telewizora, przytrzymując zielony przycisk włączający na pilocie przez ok. 7 sekund.
W przypadku, gdy powyższe działania nie przyniosą zamierzonych rezultatów, rekomendowanym jest przeprowadzenie resetu samego routera, jak również sprawdzenie jego ustawień. Nasze telewizory najlepiej odbierają sygnał internetowy kodowany na kanale 1,6 lub 11. Zaleca się ponadto, aby kanał przesyłu danych był ustawiony w routerze jako stały, natomiast częstotliwość sygnału wynosiła 2.4 GHz.
Jeżeli wszystkie powyższe warunki zostaną spełnione, pozostaje przywrócenie danych fabrycznych w odbiorniku.
Pozdrawiam