anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

KD-65XD8505

profile.country.PL.title
Jarek1111111
Nowicjusz

KD-65XD8505

Witam .

Skorzystałem z gwarancji extra 5 letniej . Telewizor kupiony w kwietniu 2016 . Było ok. ale kilka dni temu się skończył.

Ponoć firma ma dla mnie nowy KD-65XD8505 który chyba przestał być produkowany 2016/2017 .

Czyżby takie duże zapasy z tamtych lat mieli dla realizacji gwarancji ? Podejrzewam że jest to jakiś telewizor po naprawach z wyczyszczoną pamięcią . Czy ktoś miał podobny przypadek i czy faktycznie firma sony schodzi na psy jeden uszkodzony telewizor wymienia na inny z innej reklamacji . Mimo że punkt 2.4 serwisu extra mówi : Jeżeli sony nie dokona naprawy produktu wymieni go na taki sam lub podobny sprzęt ( który pod względem funkcjonalnym co najmniej równorzędny z zastępowanym produktem ) nie ma tam słowa o innym używanym odbiorniku .

1 ODPOWIEDŹ 1
profile.country.PL.title
Ekspert_Sony
Community Team

Witam,

 

na forum nie zajmujemy się tematem gwarancji. W razie jakichkolwiek pytań, skontaktuj się z Supportem. Możesz to zrobić przez formularz: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email?cat=electronics lub telefonicznie pod numerem: +48 223060694

 

Pozdrawiam