Podziel się wrażeniami!
Witam. Posiadam telewizor Sony kd-55xe7005. Zachęcony pozytywnymi recenzjami o systemie montionflow w telewizorach sony zakupiłem ten tv głównie żeby oglądać filmy/seriale z netflixa. Jednak aktualnie nie da się ogladac filmów z włączonym montionflow że względu na straszne pixele i artefakty przy dynamiczniejszych scenach! Oglądam na ustawieniach żywy, montionflow standardowy. Przesyłam dwa filmiki, jeden z włączoną a drugi z wyłączoną funkcja montionflow, gdzie widać duża różnice. Prośba o pomoc czy to wada tv, ustawień czy oprogramowania?
https://megawrzuta.pl/download/3a51d6bc3c8e177f225d30c535914fab.html
https://megawrzuta.pl/download/6713e2fe2e9f68bba3d24e94a9336c4d.html
Być może konieczna będzie konsultacja z naszym wsparciem technicznym
Podajemy kontakt:
poprzez formularz na stronie: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email, telefonicznie dzwoniąc pod numer tel. 22 3060694 lub e-mailowo: customersupport.pl@eu.sony.com.
Dla zainteresowanych: po prawie 3 tygodniach korespondencji mailowej dział techniczny w końcu stwierdził że TV nadaje się do sprawdzenia, wczoraj był serwisant i zabrał TV. Czytałem w internecie że u niektórych występuje podobny problem, więc będę dawał znać co powie serwis
Co powiedział serwis?