Podziel się wrażeniami!
Telewizor zakupiłem 29 września 2017 r. Parę godzin po pierwszym uruchomieniu zawiesił się to znaczy nie reagowałna polecenia z pilota. Jedynie można było go wyłączyć pilotem, lecz po ponownym włączeniu nadal nie reagował na pilota. Dopiero po odłączeniu od sieci elektrycznej i ponownym załączeniu sytuacja wróciła do normalności.Ponowne zawieszenie nastąpiło po trzech dniach. Zgłosiłem sprawę do sprzedawcy , że chcę wymiany na ten sam model tylko inny egzemplarz. Okazało się że musi o tym zadecydować serwis. Serwis po czterech dniach testowania nie stwierdził tej usterki. Uznał moją reklamację jako bezzasadną i ją oddalił.Od powrotu odbiornika z serwisu po tygodniu tv ponownie zawiesił się. Do chwili obecnej czyni to w odstępach tygodniowych w sobotę lub w niedzielę.Do tego dochodzi problem z dyskiem zewnętrznym do nagrywania. Po podłączeniu dysku tv widzi go ok 2godzin następnie go gubi i dysk nie jest widoczny.Podczas gdy go widzi można bez problemu nagrywać. Mam zamiar ponownie zgłosić go do serwisu tylko obawiam się że usterka występująca wsobotę i niedzielę po godz 22.00 ponownie nie zostanie zdiagnozowana z uwagi iż w te dni i o tej godzinie serwis nie pracuje. Dodam że już 2 razy była aktualizacja oprogramowania.
Co na to ekspert?
Cześć,
Sugerujemy ponowny kontakt z serwisem, lecz jeśli ich pomoc Twoim zdaniem będzie niewystarczająca prosimy o kontakt z nami w wiadomości prywatnej.
Pozdrawiamy,
Zespół Sony
Oddałem telewizor ponownie do serwisu. Wymienili płytę główną. Odbiornik przewieżli w piątek i obecnie testuję go, czy będzie się zawieszał. Pozostał natomiast problem z dyskiem zewnętrznym. Nadal po 2 godz. tv przestaje go widzieć. Może to jest problem mojego dysku (HDDGR-01-320).
Witam,
Skontaktowałem się w Twojej sprawie z supportem - oto ich odpwoeidź:
Telewizor dostarcza standardowe zasilanie USB2 o napięciu 5 V przy 500 mA (2,5 W).
Jeśli prąd pobierany przez zewnętrzny dysk USB przekracza 500 mA (2,5 W), trzeba korzystać z zewnętrznego zasilacza.
UWAGA: Nie wszystkie modele telewizorów mają gniazdo USB, do którego można podłączać zewnętrzne dyski twarde USB. Aby sprawdzić, czy telewizor obsługuje dyski USB, należy sprawdzić jego specyfikacje dostępne po kliknięciu łącza Manuals/Specs/Warranty (Instrukcje/Specyfikacje/Gwarancja) na tej stronie.
Ponadto proszę o zapoznanie się ze sprawdzonymi dyskami twardymi, na które można nagrywać:
http://sony-eur-eu-pl-web--eur.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/133535/related/1
Pozdrawiam
To wyjaśnienie mało mnie przekonuje. To znaczy, że przez 2 godz wszystko jest OK, można na dysk nagrywać i z niego oddtwarzać a po 2 godz. nagle dysk pobiera ponadnormatywny prąd i przestaje być widoczny dla TV a po wyjęciu kabla USB dusku z gniazda TV i ponownym podłączeniu dysk ponownie jest widoczny przez TV przez 2 godz. Ja zgodził bym się z tym tłumaczeniem gdyby ten problem wystąpił w chwili oddtwarzania lub nagrywania z dysku bo wtedy dysk może pobierać więcej prądu, ale to dzieje się w stanie spoczynku gdy nie są wykonywane żadne operacje na dysku. Obrazowo pisząc - podłączam dysk i przez okres 2 godzin działą bez problemu, jeżeli po podłączeniu przez dwie godz nie używam go a po upływie 2 godz chcę nagrać lub oddtwrzyć z niego mam komunikat aby podłączyć dysk TV przestał go widzieć. Jeszcze jedna uwaga, Jeśli przy aktywnym dysku zaprogramuję nagrywanie i wyłączę TV to zaprogramowane audycje nagrają się nawet po kilku godzinach i jest OK. Natomiast przy włączonym TV dysk jest aktywny tylko 2 godz.
Po trzech dniach od powrotu z servisu wczoraj TV zawiesił się i ponownie dzisiaj o godz 11.00 więc zadzwoniłem do servisu, że w chwili obecnej TV jest zawieszony i mogą to zobaczyć (servis twierdził że u nich TV jest OK), ale nie mieli czasu na wizytę u mnie. Więc wymiana płyty głównej nie dała pożądanego efektu, jak zawieszał się tak się nadal zawiesza, jak gubił dysk tak go nadal gubi. Po interwencji mają ponownie przyjechać i zabrać go do servisu. I następne kilka dni pozostaję bez TV. to już będzie trzeci raz.
Witam,
Spytaj o zastępczy telewizor na czas naprawy.
Pozdrawiam
Dzisiaj przyjechali panowie z servisu aby zabrać TV, weszli jeszcze do kodów servisowych i okazało się, że jest w kodach zapisany błąd tunera. Zaproponowali że przyjadą i wymienią tuner na miejscu. Czekam na efekty.
Witam,
Ok. Miejmy nadzieję, że to rozwiąże Twoje problemy.
Pozdrawiam
Po wymianie tunera sytuacja nadal passowa. Już kilka godzin po wymianie TV zawiesił się, nie wspomnę już o tym że nadal gubi dysk zewnętrzny. W przyszłym tygodniu ponownie zabierają TV do servisu. I tyle mam pociechy z nowo zakupionego TV, częściej jest w servisie niż w domu.