Podziel się wrażeniami!
Telewizor zakupiłem 29 września 2017 r. Parę godzin po pierwszym uruchomieniu zawiesił się to znaczy nie reagowałna polecenia z pilota. Jedynie można było go wyłączyć pilotem, lecz po ponownym włączeniu nadal nie reagował na pilota. Dopiero po odłączeniu od sieci elektrycznej i ponownym załączeniu sytuacja wróciła do normalności.Ponowne zawieszenie nastąpiło po trzech dniach. Zgłosiłem sprawę do sprzedawcy , że chcę wymiany na ten sam model tylko inny egzemplarz. Okazało się że musi o tym zadecydować serwis. Serwis po czterech dniach testowania nie stwierdził tej usterki. Uznał moją reklamację jako bezzasadną i ją oddalił.Od powrotu odbiornika z serwisu po tygodniu tv ponownie zawiesił się. Do chwili obecnej czyni to w odstępach tygodniowych w sobotę lub w niedzielę.Do tego dochodzi problem z dyskiem zewnętrznym do nagrywania. Po podłączeniu dysku tv widzi go ok 2godzin następnie go gubi i dysk nie jest widoczny.Podczas gdy go widzi można bez problemu nagrywać. Mam zamiar ponownie zgłosić go do serwisu tylko obawiam się że usterka występująca wsobotę i niedzielę po godz 22.00 ponownie nie zostanie zdiagnozowana z uwagi iż w te dni i o tej godzinie serwis nie pracuje. Dodam że już 2 razy była aktualizacja oprogramowania.
Co na to ekspert?
Ciekawe. Moj 49XE7005 rowniez jest w serwisie z podobnego powodu + mase bledow w oprogramowaniu. Jestem juz tydzien bez telewizora i zadnego odzewu z serwisu. Ja osobiscie wole zwrot kasy (choc to pewnie nierealne) bo ten model telewizora to jakies nieporozumienie. Naszpikowane bledami orogramowanie i wady konstrukcyjne.
Cd. historii. Udało mi się ściągnąć servis gdy tv był zawieszony. Przyjechali popatrzyli. Wgrali najnowsze oprogramowanie i " łatkę " do niego. Był szef servisu i stwierdził, że jak teraz się zawiesi to wystawią papier o wymianę odbiornika. Zawiesił się na drugi dzień. Zawiadomiłem servis. Szef ponownie potwierdził, że wystawi dokument do wymiany odbiornika. Skontaktowałem się ze sklepem w którym kupowałem ten odbiornik i uzgodniłem wymianę na inny model bez żadnych problemów tylko muszą mieć podkładkę z servisu. Po tygodniu dzwonię do servisu ( bo z ich strony cisza ) a szef odpowiada mi że żadnego papieru mi nie wystawi na wymianę odbiornika i jeżeli się upieram to wymiana przez servis. Tylko jak oni wyobrażają sobie tą wymianę gdy odbiornik ma zawartą polisę ubezpieczeniową (1220 zł) przypisaną do tego odbiornika. Zwrócą mi tą kwotę i anulują ubezpieczenie. Sklep może to zrobić bo jest przedstawicielem ubezpieczyciela. Servis ma skontaktować się centralą Sony i dać mi odpowiedz w ciągu tygodnia. Formalnie odbiornik mam w naprawie od chwili zakupu. a więc już czwarty miesiąc. Ciekawe co na ten temat mówią przepisy. Muszę się zorientować.