anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

KDL-40WD655 - problem z Netflixem

profile.country.PL.title
Anowis
Nowicjusz

KDL-40WD655 - problem z Netflixem

Dobry wieczor,

Od kilku dni mam problem z Netflixem na KDL-40WD655. Netflix się włącza, wyświetlają sie zwiastuny ale nie da się włączyć żadnego filmu czy serialu - wyświetla się komunikat "Mamy obecnie problem z odtworzenie tego tytułu. Spróbuj ponownie później lub wybierz inny tytuł". Netflix podpowiedział trzy rozwiązania - odłączenie zasilania, odczekanie kilku minut, a następnie ponowne  włączenie Netflixa; przywrócenie ustawień fabrycznych; i skontaktowanie się z producentem urządzania. Dwie pierwsze opcje zawiodły więc proszę o pomoc.

 

Pozdrawiam

Iwona  

3 ODPOW. 3
profile.country.PL.title
Ekspert_Sony
Community Team

Proszę pobrać najnowszą wersję oprogramowania. Instrukcja w linku poniżej:

 

https://www.sony.pl/electronics/support/lcd-tvs-wd60x_w60xd_wd65x_w65xd-series/kdl-40wd650/downloads...

 

profile.country.PL.title
Anowis
Nowicjusz

Niestety ale wgranie nowego oprogramowania nie pomogło 😞 Co można jeszcze zrobić?

profile.country.PL.title
Ekspert_Sony
Community Team

Uruchom przeglądarke, wejdź w ustawienia przeglądarki i usuń cache oraz cookies. Następnie wykonaj miękki reset i spróbuj ponownie uruchomić Netflix.