Podziel się wrażeniami!
Witam,
Od kilku dni nie działa mi You Tube na telewizorze, po prostu mam cały czas logo you tube. I właśnie nie wiem czy to jest kwestia ostatniej aktualizacji systemu bo Netflix działa mi bez problemu, albo może wygaśnięcie wsparcia aplikacji. Bardzo proszę o szybką odpowiedź.
Z góry bardzo dziękuję za odpowiedź
Pozdrawiam
Witam, mam dokładnie ten sam problem. Liczę na szybką pomoc
Podczepiam się pod wątek, bo mam dokładnie ten sam problem 😞
Mam nadzieję, że to tylko jakiś mały fakap, a nie stała sytuacja...
Miałem podobny problem z You Tube.Po przywróceniu ustawień fabrycznych problem zniknął ,zobaczymy czy na zawsze czy tylko na chwilę.
Pomógł dopiero restart telewizora (Ustawienia systemowe/Ustawienia fabryczne/
Tyle dobrego, że wszyskie filmy zapisane na zarejestrowanym dysku twardym nie zostały skasowane, pamiętał że jest zarejestrowany. Ale bieda była przez 3 dni, w tym wielkanocne.
ja mam identyczny problem z tym ze na innym modelu (XE7096)
Czy ustawienia fabryczne cos naprawią ?
Widać ze jest to globalny problem a Sony milczy i nic z tym nie próbuje zrobić
Dzięki, u mnie też pomogło przywrócenie ustawień fabrycznych!
Miejmy nadzieję, że na dobre
Nie trzeba przywracać ustawień fabrycznych - przynajmniej u mnie (50w829). Do wczoraj YT nie działał, dziś sprawdzam wątek i widzę że jest rozwiązanie.. Ale zanim je zastosuję daje jeszcze jedną szansę.. i zaskoczenie YT odpala normalnie
Jak już odpowiadałem koledze pass44, u mnie na 49xe7096 działa bez problemu.
Co to się wyprawia z tym Soniakiem.. Wczoraj działał, dziś znów nie..
Wyczyściłem ciasteczka w przeglądarce www na TV i YT już nie zatrzymał się na planszy powitalnej
Skorzystałem z porady zamieszczonej tutaj: https://community.sony.pl/t5/smart-tv/nie-dziala-youtube/m-p/2450233/highlight/true#M31199
Dzięki kolego @roback