anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

KDL-40WE660 paski na ekranie

profile.country.PL.title
marek_j
Użytkownik

KDL-40WE660 paski na ekranie

Witajcie,

telewizor kupiony w lipcu tego roku. Zaczęły pojawiać się regularne paski na ekranie, załączam zdjęcia. Drugie zdjęcie jest przyciemnione, żeby lepiej było widać problem. I tu pytanie: da się coś zrobić (ktoś już miał podobną sytuację?), czy zgłaszać naprawę?KDL-40WE660 - 1.jpgKDL-40WE660 - 2.jpg

9 ODPOW. 9
profile.country.PL.title
Lumbagoo
Doradca

Proszę zresetować telewizor do ustawień fabrycznych, żeby upewnić się że nie jest to problem z oprogramowaniem. Jeżeli sytuacja nie ulegnie zmianie to zostaję tylko wizyta w serwisie, na pierwszy rzut oka wygląda na problem z podświetleniem. Sam korzystam z 40we6 jako drugiego telewizora i nic takiego nie zaobserwowalem.

profile.country.PL.title
marek_j
Użytkownik

Dziękuję za sugestię. Zrobiłem przywrócenie ustawień fabrycznych i odłączenie TV od sieci. Niestety nic to nie dało. Zgłosiłem sprawę do serwisu i czekam na kontakt. Tak z ciekawości jak długo czeka się na telefon z serwisu?

Załączam fotkę w pełnej "krasie" pokazującą problem.IMG_20191122_182301 (2).jpg

profile.country.PL.title
darodaro
Nowicjusz

Witam mam identyczny problem z tym samym modelem telewizora, czy rozwiązałeś już ten problem?

profile.country.PL.title
marek_j
Użytkownik

Wizyta serwisanta była dość szybko. Zakwalifikował telewizor do wymiany i teraz czekam na wymianę. Chciałem tutaj przypomnieć zasadę, że "punkty otrzymuje się za pochodzenie". Oznacza to, że należy dowiadywać się często jaki jest przebieg realizacji zgłoszenia. Należy uzbroić się w cierpliwość przy próbie dodzwonienia do serwisu. Średni czas oczekiwania na połączenie to pół godziny. Dobrze jest mieć numer zlecenia z serwisu, a nie z centrum Sony. Serwisant jest uprzejmy i chce być pomocny. Po zgłoszeniu naprawy należy się upewnić, czy mają wszystkie niezbędne dane takie jak np. kopia faktury, bez której sprawa zostaje zamrożona o czym serwis nie informuje.

O sukcesach poinformuję.

profile.country.PL.title
darodaro
Nowicjusz

Dziękuję za pomoc.Wczoraj zlozylem reklamację i czekam na kontakt serwisu.Mam jeszcze jedno pytanie: Na jakiej zasadzie wygladala wymiana sprzętu,kurier przywiózł nowy telewizor a zabrał stary? I jak długo czekałeś na wymiane?

profile.country.PL.title
marek_j
Użytkownik

Tak szybko to chyba nie działa. Ja cały czas czekam na wymianę. Były święta, Nowy Rok to odpuściłem i dopiero we wtorek będę dzwonił do serwisu. Sam jestem ciekaw co mi powiedzą. W każdym razie dam znać jak tylko czegoś się dowiem.

profile.country.PL.title
marek_j
Użytkownik

Telewizor wymieniony. Wprawdzie nie na nowy, ale z tego samego roku produkcji. Może to i lepiej, bo jak ma przepracowaną jakąś ilość godzin, to usterka powinna była się ujawnić. Na razie jest wszystko w porządku. Gwarancja biegnie od nowa, dwa lata.

profile.country.PL.title
BePe_80
Nowicjusz

Dzień dobry, 

Miałem ten sam przypadek. Telewizor był na gwarancji.Zgłoszenie naprawy, wizyta technika i wymiana na nowy. Niestety drugi egzemplarz też się popsuł, ale po upływie gwarancji. Ten model nie jest najszczęśliwszy.

 

DSC_0526.JPG

DSC_0536.JPG

DSC_0535.JPG

profile.country.PL.title
marek_j
Użytkownik

Niestety kolego trafiłeś na trefny (kolejny) egzemplarz. U mnie po wymianie telewizora na inny egzemplarz (nie nowy) na razie wszystko działa bez zarzutu. Trafiłeś pewnie na kolejną uszkodzoną matrycę. Napisałeś, że minęła Ci gwarancja. Rozumiem, że liczysz okres gwarancji od momentu wymiany telewizora, a nie od zakupu telewizora?