Podziel się wrażeniami!
Brak aktualizacji przez siec, a przy próbie aktualizacji przez USB wyświetla się "W bieżącym trybie TV aktualizacja nie jest dostepna.". TV był przywracany do ustawień fabrycznych, odłączany od prądu. Nie działają żadne usługi sieciowe poza YT.(Z tego co wiem to właśnie wina braku aktualizacji do wyższej wersji oprogramowania.
Sugerujemy kontakt z naszym wsparciem technicznym: poprzez formularz na stronie: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email, telefonicznie dzwoniąc pod numer tel. 22 3060694 lub e-mailowo: customersupport.pl@eu.sony.com.
Witam,
@michaft71 zgłosiłem Twój problem do supportu - oto ich wskazówki:
Jaka dokładnie wersja oprogramowania zainstalowana jest w telewizorze? Informację można sprawdzić w menu Pomocy technicznej odbiornika. Jeśli zainstalowana jest niższa wersja, niż 8.235 to wcześniej należy dokonać aktualizacji do tej wersji, a dopiero następnie do najnowszej:
https://www.sony.pl/electronics/support/downloads/00015058 (wersja 8.235)
https://www.sony.pl/electronics/support/lcd-tvs-we75x_w75xe-series/kdl-49we750/downloads/00015628 (wersja 8.464)
Pozdrawiam