Podziel się wrażeniami!
Wtam,
Posiadam tv kdl-49wd759, mam problem z modułem cam, mianowicie po każdym włączeniu i wyłączeniu tv (stan czuwania) każdorazowo następuje sprawdzanie modułu...tak jakbym go instalował na nowo. Troszkę to denerwujące bo zamiast odrazu uruchomić nadawany program to następuje sprawdzanie od 0-100% po czym wskakuje obraz.. Aktualizacja oprogramowania najnowsza. Moduł cam wymieniony na nowy w NC+. Dalej ten sam problem, więc to wina TV lub jego ustawień. Proszę o pomoc, z góry dziękuję.
Pozdrawiam!
Dziękujemy za zapytanie.
W przypadku problemów technicznych najlepiej zwrócić się z pomocą do Autoryzowanego Serwisu Sony. Zapoznanie się osobiście serwisanta z problemem, zapewnia większe szanse na jego rozwiązanie.
Pod poniższym linkiem znajduje się wyszukiwarka serwisów:
https://www.sony.pl/dealerlocator/search
Pozdrawiamy, zespół Sony
Polecam jak najbardziej, użytkuje go ok 2-3 miesięcy, cena do jakości rewelacja. Matryca wporządku, kąty widzenia super.Głębia obrazu, kolory super. Jestem mile zaskoczony. Nawet dźwięk głośników wbudowanych dobrej jakości, chociaż osobiście korzystam z kina domowego. Aplikacji sporo w tym tvn player, ipla, youtube tvp itp. przeglądarka też ok. Czas przełanczania pomiędzy kanałami ok 1sec. TV wybrany nie jako pierwszy lepszy lub wciśnięty przez Pana z obsługi sklepu. Świadomy wybór. POLECAM
Dzień dobry,
Oto dodatkowe wskazówki, jakie udało nam się uzyskać od Supportu Sony:
- Od strony telewizora możemy jedynie zalecić przywrócenie ustawień fabrycznych z zainstalowanym modułem CAM w telewizorze. Procedura pozwoli skonfigurować telewizor pod kątem odbioru. Dodatkowo proszę upewnić się, czy moduł posiada najnowsze oprogramowanie. Proszę również o weryfikację (z dostawcą telewizji), czy karta jest kompatybilna z posiadanym przez Pana telewizorem.
Pozdrawiam serdecznie,
Agnieszka_J
Podepne się pod temat bo rozważam kupno CI + do tv android z nc+. Jaki model wybrać,co szukać by smigalo? Czy wskazówka rozwiązania zapodana pomogła?
@matrbis. A o jaką ofertę z modułem cam z nc+ Ci chodzi? Z umową ,czy bez umowy. Najtańsza z kilkunastoma kanałami niedostępnymi w naziemnej i FTA z satelity, czy może oferta bardziej rozobudowana, która oczywiście odpowiednio kosztuje.Tych ofert jest wiele,że można sie naprawdę pogubić. A pisanie elaboratu mija się według mnie z celem. Ja obecnie posiadam smart hd z modułem, stary ncam ,który dostałem razem ze starym sony EX725 ,oraz starą kartę cyfry+ do której dokupiłem odpowiedni moduł.Obecnie korzystam tylko z tej ostatniej oferty.Oczywiście bez umowy, gdyż tylko takie mnie interesują.
witam,
1. Przywrócenie ustawień fabrycznych z włożonym modułem nie pomogło,
2. Moduł posiada najnowsze dostępne oprogramowanie,
3. Karta jest kompatybilna z w.w TV
I co dalej...??
Pozdrawiam
Według mnie szkoda czasu, gdyż efekty będą żadne. Sam posiadam stary moduł ncam i też wyskakuje podobna wiadomość po włączeniu telewizora.Tak się dzieje na EX725 i na W755. A ten moduł z kartą był sprzedawany kilka lat temu jako dodatek do telewizorów sony z tunerem satelitarnym.Podobno firma sony i telewizja n (obecnie nc+) wcześniej dokładnie sprawdziła prawidłowość działania. Prawdopodobną przyczyną jest to, że karty są sparowane z modułami.Ale nie wszystkie kanały są sparowane. Moja karta wyjęta z modułu ncam i włożona do dwóch innych modułów( technicrypt i alphacrypt light) pozwala na oglądanie zakodowanych kanałów z oferty smart hd.I żadne wiadomości o sprawdzaniu modułu nie wyskakują. Niestety kilka kanałów (niedostępnych w ofercie smart hd) nie można oglądać.Są zakodowane.Działają tylko i wyłącznie z tym jednym modułem ncam.Nc+ naprodukowała różnych ofert z modułami cam(ncam, nc+ mix, nc+ na karte itp.),które różnią się niewiele, a posiadają prawie identyczne moduły.Widocznie po włączeniu telewizora następuje sprawdzanie z jakiej oferty sparowane kanały należy odkodować. Mnie również to trochę wkurzało. Dlatego zakupiłem kartę dawnej cyfry plus,do tego odpowiedni moduł i oglądam pakiet comfort+ bez tych niespodzianek. Troche to kosztowało, ale jestem zadowolony. Pozdrawiam
Dziękuję leczech za konkretną odpowiedź. To już wszystko jasne. Myślałem, że to wina sprzętu :).
Trudno, przez chwilkę trzeba będzie się irytować, w przyszłości skorzystam z Twojego rozwiązania
Pozdrawiam.