anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Netflix

jagsior56
Użytkownik

Netflix

Cześć!

 

Czy w związku z wejściem Netflix do polski można będzie kożystać z dedykowanych aplikacji w tv lub bdb? 

Mnie, w szczególności interesuje, KDL-40NX720 i BDV-E780W?

 

/Jakub

38 ODPOW. 38
jakub29
Poszukiwacz

Witam 

Czy tkos mógłby mi powiedzieć dlaczego niemam Netflix w KDL-50W829B zarejestrowałem tv zrobiłem aktualizację i nadal brak.

Pilot posiada dedykowany przycisk Netflix ale jak naciskam pisze funkcja niedostepna

 Ok diała powiedzcie czy muszę odrazu zapłacić czy jest możliwoć oglądania jakiś czas darmowo

profile.country.PL.title
matrbis
Użytkownik

Co masz napisane po angielsku? Jest miesiąc gratis podobno 🙂

Najlepiej wejść na stronę netflixa i tam masz lepsze ustawienia. Ja wybrałem plan za 12euro bo jest ultra HD. 52zl to nie majątek 🙂 ważne by było ciekawie i po polsku.

 

profile.country.PL.title
matrbis
Użytkownik

Cytuje z FB Netflixa

 

Ok to jeszcze raz, bo pytania często się pojawiają. Po kliknięciu w poniższy link (jeśli mace aktywne konto) wyświetlą Wam się wszystkie pozycje z polskimi napisami.

1 - Pozycje cały czas są uaktualniane o napisy.
2 - Katalog będzie się zwiększał.
3. - Aplikacje na Smart TV, Tizen etc. będą się pojawiać.
4. - Strona będzie przetłumaczona na język polski.
5 - Płatności również będą się wyświetlać w naszej walucie.

Nie pytajcie plz kiedy, bo nikt nie posiada takich informacji na daną chwilę.

 

 

Bogumil_13
Poszukiwacz

Zapytałem serwis Sony o Netflix w moim (starszawym) telewizorze i otrzymałem następującą odpowiedź:

Szanowny Panie,

dziękuję za kontakt z firmą Sony.

W odpowiedzi na przesłaną wiadomość, na tę chwilę nasi technicy pracują na uruchomieniem aplikacji na naszych telewizorach.

Proszę o sprawdzanie na stronie internetowej Pomocy Technicznej Sony.pl dla danego modelu telewizora.

Zatem, jest jeszcze nadzieja...

lawyerpoland
Poszukiwacz

A czy mozesz powiedziec gdzie pisales ze odpowiedzieli Tobie?

Na jakis adres mailowy, czy formularz kontaktowy? Moglbys podac link?

Ja mam nieco inny problem i tez moze zglosze go bezposrednio. Tylko gdzie pisac?

Bogumil_13
Poszukiwacz

Skorzystałem z formularza kontaktowego: http://services.sony.pl/support/pl/contacts/email

Trzeba później jeszcze przejść przez podchwytliwe pytanie w stylu: "Czy na pewno chcesz wysłać tę wiadomość?", ale ostatecznie jest to możliwe.

Dr0zda
Poszukiwacz

Coś tam faktycznie robią, wczoraj dodali aplikację Netflixa do odtwarzacza BluRay BDP-S490  .. czekam na 40NX720 bo Netflix w US jest na nim dostępny

jagsior56
Użytkownik

No właśnie to jest najbardziej interesujące, że w innych krajach aplikajca jest i działa. Netflix i tak nie udostępnia dużo treśći w naszym języku, więc aplikacja z USA mogłaby na razie działać i obsługiwać nasz kraj.

 

Ja tego nie ograniam 😕 A już na prawdę nie rozumie dla, czego ludzie od PR nie zrobią strony z informacją, które modele wspierają NEtflix i jej nie aktualizują wraz z pracami nad następnymi modelami. 

 

Druga rzecz, że to co udostępnił netflix to jakiś żart, a opłata w wysokości 10€ to wręcz naciąganie. Do lutego mam za darmo, jeżeli się nie poprawią to rezygnuję. (A taki szczęsliwy byłem :--/)

Martenolsen_72
Nowicjusz

Witam,

czy informacja o braku dodania Netflixa do telewizorów Sony sprzed 2012 roku jest pewna. Czy mógłbyś podać źródło tej informacji,

pozdrawiam