anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

NETLIX "mamy problem z odtworzeniem tego tytułu"

profile.country.PL.title
jelcyncyn
Poszukiwacz

NETLIX "mamy problem z odtworzeniem tego tytułu"

Telewizor SONY BRAVIA KDL-48R550C 

zainstalowana została najnowsza wersja oprogramowania, próbowałem resetować ustawienia, zawartość internetową czyściłem oraz wykonywałem tzw. reset. wszystko bez skutku. Aplikacja przestała działać z dnia na dzień.

3 ODPOW. 3
profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Dzień dobry @jelcyncyn

Zgłosiliśmy Twoje pytanie do Supportu, damy znać jak tylko zdobędziemy jakieś informacje.

Pozdrawiam, Agnieszka_J

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Oto odpowiedź supportu:


Proszę jeszcze spróbować tego kroku: HOME - Ustawienia - Pomoc techniczna - Inicjalizuj informacje personalne.

Proszę się również upewnić, że telewizor jest zaaktualizowany do wersji v8.591: https://bit.ly/3oZjBRB. Wersję oprogramowania można sprawdzić wchodząc do HOME-Ustawienia-Pomoc techniczna. Jeśli po aktualizacji i przywracaniu ustawień fabrycznych dalej aplikacja nie działa, to znaczy, że nie jest już wspierana na tym telewizorze.



Pozdrawiam

profile.country.PL.title
jelcyncyn
Poszukiwacz

Niestety ale to tez juz przerabialem I zadnego efektu, a netflix przestal dzialac tak o. Jednego wieczoru ogladalem serial, a nastepnego dnia rano juz nic nie moglem obejrzec. Wersja jest aktualna. Dwa dni temu pobieralem ja na urzadzenie usb I w ten sposob dokonalem aktualizacji. Mysle, ze problem tkwi w samej aplikacji gdys YT dziala bez zarzutow, a nawet lepiej jak wczesniej. Niestety nie ma zadnej opcji, ktora odpowiada bezposrednio za reset samej aplikacji.