Podziel się wrażeniami!
Posiadam Sony KD-55XE8596.
Aplilacja youtube z pilota działa bez zarzutu. Mam problem z działaniem aplikacji z telefonu przez Bluetooth. Telewizor i telefon są połączone przez te samo WiFi.
Od jakiegoś czasu przy próbie obejrzenia filmu z telefonu na telewizorze: mieli na telefonie z 30 sek. i pokazuje się komunikat "Podczas łączenia się z ekranem KD-55XE8596 wystąpił problem".
Przeszukałem forum i nie znalazłem rozwiązania problemu, które by pomogło.
Soft reset nie pomaga.
Przywrócenie ustawień fabrycznych pomaga na 2-3 włączenia i potem znowu pojawia się błąd.
Wie ktoś jak to rozwiązać?
Cześć,
Skontaktowaliśmy się z serwisem technicznym w Twojej sprawie. Jak tylko pojawi się podpowiedź, będziemy w kontakcie.
Pozdrawiam,
Barbara_K
Mam dokładnie ten sam problem... Wygląda na to, że wyskoczyło to po ostatniej aktualizacji softu do tv... Szkoda bo jest to bardzo fajna funkcja.
Mam ten sam problem z moim telewizorem, również inne strony, które umożliwiają przesyłanie wideo przez chromecast (CDA) nie przekazują skutecznie odtwarzania na tv. Wcześniej wszystko działało. Resety nie działają, przywrócenie ustawień fabrycznych, zmiana synchronizacji czasu i czyszczenie pamięci (i pamięci podręcznej) aplikacji Chromecast nic nie dają. Skończyły mi się pomysły - czy możecie coś doradzić?
Witam,
@JanG1987 skierowałem Twój problem do supportu - oto odpowiedź:
Klient niestety nie podał dokładnego modelu telewizora jaki i telefonu. Klient może spróbować przesyłanie na innym telefonie, także może zresetować router i spróbować na innej sieci np: hotspot ze smartfonu bo problem może być po stronie domowej sieci. Także klient może sprawdzić inne aplikacje jak np: Netflix bo problem może być po stronie aplikacji Youtube na telefonie. Jeżeli problem występuje tylko z jedną aplikacją, to problem jest po stronie aplikacji nie telewizora.
Pozdrawiam