anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Nie działa Youtube z telefonu

profile.country.PL.title
Rilup87
Nowicjusz

Nie działa Youtube z telefonu

Posiadam Sony KD-55XE8596.

Aplilacja youtube z pilota działa bez zarzutu. Mam problem z działaniem aplikacji z telefonu przez Bluetooth. Telewizor i telefon są połączone przez te samo WiFi.

Od jakiegoś czasu przy próbie obejrzenia filmu z telefonu na telewizorze: mieli na telefonie z 30 sek. i pokazuje się komunikat "Podczas łączenia się z ekranem KD-55XE8596 wystąpił problem".

Przeszukałem forum i nie znalazłem rozwiązania problemu, które by pomogło.

Soft reset nie pomaga.

Przywrócenie ustawień fabrycznych pomaga na 2-3 włączenia i potem znowu pojawia się błąd.

Wie ktoś jak to rozwiązać?

4 ODPOW. 4
profile.country.PL.title
Barbara_K
Moderator

Cześć, 

 

Skontaktowaliśmy się z serwisem technicznym w Twojej sprawie. Jak tylko pojawi się podpowiedź, będziemy w kontakcie. 

 

Pozdrawiam, 

Barbara_K

profile.country.PL.title
Dahhag
Nowicjusz

Mam dokładnie ten sam problem... Wygląda na to, że wyskoczyło to po ostatniej aktualizacji softu do tv... Szkoda bo jest to bardzo fajna funkcja. 

JanG1987
Nowicjusz

Mam ten sam problem z moim telewizorem, również inne strony, które umożliwiają przesyłanie wideo przez chromecast (CDA) nie przekazują skutecznie odtwarzania na tv. Wcześniej wszystko działało. Resety nie działają, przywrócenie ustawień fabrycznych, zmiana synchronizacji czasu i czyszczenie pamięci (i pamięci podręcznej) aplikacji Chromecast nic nie dają. Skończyły mi się pomysły - czy możecie coś doradzić?

Tagi (2)
profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@JanG1987 skierowałem Twój problem do supportu - oto odpowiedź:


Klient niestety nie podał dokładnego modelu telewizora jaki i telefonu. Klient może spróbować przesyłanie na innym telefonie, także może zresetować router i spróbować na innej sieci np: hotspot ze smartfonu bo problem może być po stronie domowej sieci. Także klient może sprawdzić inne aplikacje jak np: Netflix bo problem może być po stronie aplikacji Youtube na telefonie. Jeżeli problem występuje tylko z jedną aplikacją, to problem jest po stronie aplikacji nie telewizora.

Pozdrawiam