anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Problem z połączeniem WIFI Sony XE7096!

Czopyn
Poszukiwacz

Problem z połączeniem WIFI Sony XE7096!

Proszę o pomoc bo już jestem bez radny i powoli jestem przekonany ze wybór tv Sony to najgorsza decyzja w moim życiu 

Przy próbie połączenia WIFI (przez opcje WPS) można połączyć się z wifi w tv   lecz nie pasuje mi ta opcja bo jest wkurzające za każdym razem dostawanie się do routera i wciskanie przycisku WPS by połączyc sie z wifi w tv

 

lecz gdy użyje opcji Wyszukaj i następnie gdy znajdzie moją sieć WI-FI to po wybraniu jej i próbie połączenia następuje komunikat ,, Łączenie z siecią , zaczekaj " następnie po dłuższej chwili oczekiwania wyskakuje

Urz. Bezprzewodowe w TV    Znal.

Dostęp lokalny:   zakonczone niepowodzeniem
Dostęp do internetu : zakonczone niepowodzeniem

dałem 3100zł za tv który nawet normalnie nie może połączyć się z siecią WI-FI... 

Nie mówiąc juz o jego średniowiecznym systemie smart, ojciec który kupil tv LG za te samą cene ponad rok temu bije na głowe mojego Sony z funkcjami smart  , nigdy w życiu już nie zdecyduje się na zakup Sony nie dość ze ubogie funkcje telewizora to nawet jego uboga ilość funkcji nie potrafi poprawnie działać , wyzyskiwanie pięniedzy za znaczek pod TV

3 ODPOW. 3
profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Czy masz możliwość połączenia TV z hotspotem udostępnionym z telefonu? Prawdopodobnie problem stanowią zabezpieczenia protokołu WPA w routerze (wprowadzenie hasła), które blokują telewizor. Dodatkowo napisz dlaczego masz problem z połączeniem WPS? Przecież po połączeniu sieć powinna być wczytywana automatycznie, nie jest konieczne łączenie za każdym razem (podchodzenie do routera i wciskanie przycisku).

 

Jeśli problem z połączeniem będzie występował również przy próbie połączenia z Hot Spotem to zalecam przywrócenie ustawień fabrycznych telewizora, a następnie (jeśli problem będzie występował nadal) weryfikację serwisową:

HOME - Ustawienia - Pomoc techniczna - Ustawienia fabryczne

http://services.sony.pl/supportmvc/pl/Repair/BookRepairForm

 

W przypadku poprawnego połączenia telewizora z siecią z telefonu problem będzie leżał po stronie routera, a raczej jego ustawień WPA W takim przypadku zalecam kontakt z dostawcą internetu.

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
Sony_Poland_Team
Community Team

Czy kontaktowales się już z supportem?

profile.country.PL.title
Waszko80
Użytkownik

Miałem podobnie.

Problem stanowił chyba firewall a konkretnie antywirus ESET który blokował tv.

Przełącz zaporę na tą z windows a nie z antywirusa w komputerze.

Pobaw się i pozamieniaj siec publiczna, sieć domowa itp.

Jeżeli to nie pomoże spróbu z innym routerem.

Jednocześnie zmieniłem router na nowszy D-Link i problemu nie ma obecnie!