Podziel się wrażeniami!
Proszę o pomoc bo już jestem bez radny i powoli jestem przekonany ze wybór tv Sony to najgorsza decyzja w moim życiu
Przy próbie połączenia WIFI (przez opcje WPS) można połączyć się z wifi w tv lecz nie pasuje mi ta opcja bo jest wkurzające za każdym razem dostawanie się do routera i wciskanie przycisku WPS by połączyc sie z wifi w tv
lecz gdy użyje opcji Wyszukaj i następnie gdy znajdzie moją sieć WI-FI to po wybraniu jej i próbie połączenia następuje komunikat ,, Łączenie z siecią , zaczekaj " następnie po dłuższej chwili oczekiwania wyskakuje
Urz. Bezprzewodowe w TV Znal.
Dostęp lokalny: zakonczone niepowodzeniem
Dostęp do internetu : zakonczone niepowodzeniem
dałem 3100zł za tv który nawet normalnie nie może połączyć się z siecią WI-FI...
Nie mówiąc juz o jego średniowiecznym systemie smart, ojciec który kupil tv LG za te samą cene ponad rok temu bije na głowe mojego Sony z funkcjami smart , nigdy w życiu już nie zdecyduje się na zakup Sony nie dość ze ubogie funkcje telewizora to nawet jego uboga ilość funkcji nie potrafi poprawnie działać , wyzyskiwanie pięniedzy za znaczek pod TV
Witam,
Czy masz możliwość połączenia TV z hotspotem udostępnionym z telefonu? Prawdopodobnie problem stanowią zabezpieczenia protokołu WPA w routerze (wprowadzenie hasła), które blokują telewizor. Dodatkowo napisz dlaczego masz problem z połączeniem WPS? Przecież po połączeniu sieć powinna być wczytywana automatycznie, nie jest konieczne łączenie za każdym razem (podchodzenie do routera i wciskanie przycisku).
Jeśli problem z połączeniem będzie występował również przy próbie połączenia z Hot Spotem to zalecam przywrócenie ustawień fabrycznych telewizora, a następnie (jeśli problem będzie występował nadal) weryfikację serwisową:
HOME - Ustawienia - Pomoc techniczna - Ustawienia fabryczne
http://services.sony.pl/supportmvc/pl/Repair/BookRepairForm
W przypadku poprawnego połączenia telewizora z siecią z telefonu problem będzie leżał po stronie routera, a raczej jego ustawień WPA W takim przypadku zalecam kontakt z dostawcą internetu.
Pozdrawiam
Czy kontaktowales się już z supportem?
Miałem podobnie.
Problem stanowił chyba firewall a konkretnie antywirus ESET który blokował tv.
Przełącz zaporę na tą z windows a nie z antywirusa w komputerze.
Pobaw się i pozamieniaj siec publiczna, sieć domowa itp.
Jeżeli to nie pomoże spróbu z innym routerem.
Jednocześnie zmieniłem router na nowszy D-Link i problemu nie ma obecnie!