Podziel się wrażeniami!
Witam! Kupiłam telewizor w promocji ze smartphonem, zarejetrowałam produkt, postepowałam zgodnie z zaleceniami na stronie- niestety nie doszedl do mnie żaden mail z podziekowaniem i kodem uczestnictwa, w zamian za to cały czas wyświetla mi sie na stronie, że dane nie przechodza do serwisu lub ze produkt jest juz zarejetrowany. Poza tym nie można sie dodzwonić na infolinie dot. promocji ani wysłać do nich maila. Czy ktoś miał taki problem? Prosze o wskazówki bo za kilka dni kończy mi sie termin wysłania dokumentów by móc otrzymac smartphona.
Spokojnie, dobrze będzie:) "Nigdy nie trać cierpliwości – to jest ostatni klucz, który otwiera drzwi." Tylko: "Anielska cierpliwość wymaga diabelskiej siły."
Witam,
czekam już cierpliwie miesiąc, w połowie poprzedniego tygodnia przyszedł mail z potwierdzeniem adresu do wysyłki- dane wszysztkie były zgodne. Czy to jakiś wybieg ze strony Sony? Myslałem,że już w tym tygodniu dostanę a tu jak na obecną chwilę nic nie ma.
Czy ktoś miał podobną sytuację?
Pozdrawiam.
Tak samo było przy poprzednich promocjach - niektórzy otrzymywali sprzęt wcześniej inni później. Fakt faktem że wszyscy (z tego co mi wiadomo) taki sprzęt dostali. Trochę cierpliwości a przyjedzie do Ciebie Xperia
Od siebie polecę zainstalowanie aplikacji typu MediaRemote lub TV Side View do sterowania TV z poziomu smartfona.
Moje pierwsze zgloszenie 8.06. Zagubione.
Ponowne z udzialem infolinii z Francji 8.07. Do dzis nie ma mnie w bazie uczestnikow promocji (sprawdzalem z infolinia).
Nie ma nic zlego w tym, ze trzeba poczekac. Zle jest to ze maja z tym bajzel, a sledzenie statusu udzialu w promocji w internecie nie dziala.
Moja cierpliwosc skonczyla sie w ostatni poniedzialek. Tydzien wczesniej obiecano mi, ze zadzwonia i wyjasnia co jest ze zgloszeniem. Powiedzieli ze zadzwonia wlasnie do poniedzialku.
Nie zrobili tego - po kilkunastu probach kontaktu z nimi nie wierze ze moga cos z tym zrobic.
We Francji organizuje to firma zewnetrzna, dlatego probuje znalezc w Sony kogos kto ma na nich jakiekolwiej przelozenie. Ludzie z customersupport z Polski dzwonili w moim imieniu i ich olali.
Promocja Idealna Para- wielka ŚCIEMA?
Skusiłem się na opisywana promocję.
Efekt:
- próba zarejestrowania kodu promocyjnego kończy się komunikatem że numer seryjny nie odpowiada modelowi mojego TV - co oczywiscie uniemozliwia zakończenie procesu rejestracji.
- zgłoszenie problemu na infolinię - bez efektu ( obiecali że sprawę sprawdzą i odpisza na mail )
- po tygodniu ponowny kontakt na infolinię - bez efeku ( jak wyżej)
- próba skorzystania z linku "kontakt" na stronie promocji - wyświetla błąd wysyłania danych.
Podsumowując - czas skorzystania z promocji kończy się a nie ma żadnej możliwości z niej skorzystania.
Jak na razie to czuje się oszukany i zastanawiam się nad dalszymi krokami
Na pewno warto ostrzegać przez tzw. promocjami firmy SONY
Witaj,ja czekam juz 53 dni na swojego smartfona,mają jeszcze 10 dni na jego dostarczenie
a potem przesyłam wszyskie skany dokumentów i pełny opis tego jak traktóją klienta w Polsce
prosto do głównej siedziby firmy SONY w Japoni,tam mają honor.
Posiadam sporo sprzętu tej firmy i miałem dokupić inne rzeczy,odtwarzacz i kino domowe,
oraz inne pierdołki ale widzę że w europie nie zależy im na klientach.
Proponuję prowadzić tę dyskusję w jednym wątku, a nie w dwóch oddzielnych - będzie czytelniej i łatwiej znaleźć ew. rozwiązanie. Link do identycznej dyskusji: http://community.sony.pl/t5/Telewizory/Koniec-promocji-quot-Idealna-para-quot/m-p/1262466#U1262466