Podziel się wrażeniami!
Zostałem właśnie całkowiecie zlany przez SONY!!!!!!!!!!! cytuję odpowiedź:
"Szanowny Panie,
dziękuję za szybką odpowiedź. Zgodnie z przesłanymi zdjęciami, nie widać żadnej wady w wyświetlanym obrazie. W celu poprawy jakości obrazu zalecam wykonanie ustawień wyświetlania zgodnie z instrukcją z linka:
Oczywiście że nie widać bo jak ma to widać na zdjęciu!!!
Co innego kupowałem a co innego mam po aktualizacji!!!
Ne sądziłem , że zostanę tak potraktowany!!Czy ktoś wie co należy teraz zrobić?Czy mam wzywać serwis , iść do sklepu czy też jakieś inne kroki podjąć?
Tak naprawdę, to nie wiadomo co zrobić po takim potraktowaniu klienta. Też to przeszedłem i po prostu zgłupiałem, bo ludzie z Sony, kontaktujący się z klientami robią wszystko aby zrobić z klienta głupka! Ich zdaniem wszystko jest w porządku. Szczytem olewania klientów jest to, że kolejne aktualizacje wręcz wyłączają pewne funkcje telewizora!!! Przykładem na to jest chociażby zlikwidowanie w ostatniej aktualizacji możliwości włączenia trybu 3D poprzez aplikację na smartfonie. Chyba jesteśmy bez szans z Sony!!
Witaj, jeśli jeszcze możesz spróbuj oddać tv jako niezgodny z umową. Niestety, ale Android dał kolejny raz ciała jeśli chodzi o tv i nie jest to problem jednej marki tv android tak już niestety ma i póki nie wejdzie z 10 poprawek, to pewnie tak będzie.
Rozumiem, że Android może być trudny do dopracowania. Rozumiem, że mogą istnieć tzw. trudności obiektywne. Ale zawężanie i ograniczanie funkcjonalności telewizora za pomocą złośliwego działania to jest zwykłe draństwo wobec klientów!!
Wiesz, ja bym nie przesądzał, że to złośliwe działanie. Może być tak, że celowo ograniczyli funkcjonalność, bo android jest skopany i np używanie tych funkcji wywalało cały system i resetowało tv. Ciężko wyrokować nie mając informacji. Niestety, ale producenci decydując się na androida, zdecydowali się jednocześnie na to, że będa skazani na łaskę firm trzecich, które napiszą dobre kodeki, czy też aplikacje pod tą wersję androida...
Witam ponownie-jak zatem mogę to reklamować?gość z Sony- można by powiedzieć, że zełgał mi prosto w twarz pisząc, że wszystko jest ok!nie spodziewałem się takiego potraktowania przez taką firmę jak Sony!zawsze miałem o nich jak najlepsze zdanie.....wracając do pytania-jak można oddać tv jako niezgodny z umową?jak można to przeprowadzić?zaznaczam, że tv ma tylko pół roku i jest na gwarancji. Dziękuję za pomoc i zainteresowanie.
Odezwij się do ochrony praw konsumenta oni Ci wszystko podadzą na tacy 😊 wrócę jeszcze do tego co napisałeś o pracowniku, jeśli wysłałeś zdjęcie to szczerze mówiąc wcale mu się nie dziwie. Generalnie żeby w ten sposób udowodnić że coś jest nie tak trzeba zrobić dwa zdjęcia przed aktualizacją i po, teraz nie ma odniesienia...
Z całym szacunkiem dla przedmócy ale takie tłumaczenie wygodne jest dla kogoś kto nie chce/nie umie naprawić. Zawsze jest odniesienie zwłaszcza jesli wada ma charakter częsty. Poza ty, już widzę sytuację analogiczna: przychodze do serwisu z dowolnym zepsutym sprzętem (działa ale niepoprawnie) a serwisant mnie zbywa: a kiedyś ten sprzęt działał inaczej? Jaki masz na to dowód? No bo przecież jest wolnośc i mogłęm sobie kupić sprzęt uszkodzony - ktoś mi zabroni?
To tak na marginesie. Mnie zastanawia cos innego. Mam model W756 który od modeli W808/809 różni się ponoć jedynie brakiem 3D i nieco wyższym upłynniaczem a obraz u mnie jest całkiem OK. Nie widze różnicy pomiędzy obrazem z andka 5 a obecnym. No i ciesząc się z tego że mam jak mam jednak czuję pewien niepokój: dlaczego tak mam? A może czegoś nie przetestowalem jeszcze do końca?
Witaj, zgadzam się z Tobą, ale w przypadku jakości obrazu, to co napisałeś niestety nie zadziała, bo jakość obrazu jest subiektywna, żeby móc ocenić, że dany tv ma gorszą jakość obrazu trzeba mieć odniesienie. Kolega RadzioZ wysłał zdjęcia do supportu, ale tutaj ich nie wstawił, więc nie wiemy jak jest z tą jakością faktycznie. Możliwe, że to pogorszenie jakości jest tylko jego subiektywnym odczuciem (i wielu innych użytkowników), a tak naprawdę nic się nie zmieniło...za to brak funkcjonalności części przycisków to ewidentnie wada aktualizacji Androida i jestem pewny, że Sony pracuje nad łatką tyle, że to trwa, bo muszą sprawdzić, czy taka łatka nie zagrozi stabilności systemu...
A tak zupełnie od siebie dodam, że te TV stoją na półkach w sklepach i nie wydaje mi się żeby jakość obrazowania była zła, bo gdyby tak było, to Sony od dnia aktualizacji androida przestałoby sprzedawać TV na całym świecie. Klienci mając porównanie do TV stojącego obok na pewno by w takiej sytuacji nie wybrali Sony
Nie no- tak to wszystko mozna tlumaczyc i kit ludziom wciskac.nie jest to wrazenie subiektywne-zapewniam!jakosc jest gorsza i nie taki produkt kupowalem i zadne tlumaczenie tego nie zmieni. Jeszcze nie osleplem.a jak ktos potrzebuje zdjec to zapraszam na hdtv forum.tam jedno juz wstawilem.nie zostawie tak tego