Podziel się wrażeniami!
Zostałem właśnie całkowiecie zlany przez SONY!!!!!!!!!!! cytuję odpowiedź:
"Szanowny Panie,
dziękuję za szybką odpowiedź. Zgodnie z przesłanymi zdjęciami, nie widać żadnej wady w wyświetlanym obrazie. W celu poprawy jakości obrazu zalecam wykonanie ustawień wyświetlania zgodnie z instrukcją z linka:
Oczywiście że nie widać bo jak ma to widać na zdjęciu!!!
Co innego kupowałem a co innego mam po aktualizacji!!!
Ne sądziłem , że zostanę tak potraktowany!!Czy ktoś wie co należy teraz zrobić?Czy mam wzywać serwis , iść do sklepu czy też jakieś inne kroki podjąć?
Ja po prostu nie do końca rozumiem po co pisać w kilku tematach o tym samym. Jest problem z tv ok, pracownik z infolinii powiedział, że nie ma Pan racji ok. Dla mnie sprawa jest jasna trzeba skorzystać z danych nam wszystkim ustawowo praw i oddać sprzęt. Gwarancja w Europie jest dobrowolna, żaden producent nie musi jej dawać, w Polsce za to jest rękojmia (2 letnia) i do roku to sprzedawca musi udowodnić, że sprzęt jest sprawny. Pana sprawa, czy woli Pan skorzystać z gwarancji (jak Pan to zrobi droga numer 2 nie będzie już możliwa), czy może jednak skorzysta z wygodniejszej i lepszej drogi, czyli rękojmi. Zaproponowałem rzecznika praw konsumenta, bo widzę, że nie ma Pan większego pojęcia o tym jakie Panu prawa przysługują i najpewniej będzie miał Pan problem z napisaniem prawidłowo pisma, tak by sklep nie odrzucił go ze względów formalnych, a rzecznik Panu ma obowiązek pomóc w sporządzeniu takiego pisma (nie sugeruje w żadnym wypadku, że jest Pan głupi, po prostu wiem, że wystarczy jeden źle postawiony "przecinek" i pismo jest odrzucane, sam bym skorzystał z pomocy rzecznika w celu napisania pisma).
1. Chyba po to jest forum , żeby pytać i uzyskać pomoc. Nie sądziłem, że aby zareklamować tv będę musiał zahaczać o rzecznika praw konsumenta. Ale widać takie teraz są standardy.
2, O jakiej aplikacji do robienia screenów mówimy?
Zgadzam się forum jest od wymiany argumentów, ale nie w kilku różnych tematach, to że napiszesz tego samego posta w kilku miejscach jedyne co może sprawić to irytacje moderatorów tego forum i tyle
Co do rzecznika prawo się kilka lat temu zmieniło i poprostu prościej jest skorzystać z ustawowych praw niż z dobrowolnej gwarancji producenta
Oka sory-po prostu na maksa się wkurzyłem tym tv bo byłem bardzo zadowolony wcześniej.
Ale jakie poruszenie jest przynajmniej na forum
Z tym rzecznikiem praw konsumenta to nie jest do końca tak jak tu napisano. Też wybierałem się tam po pomoc, ale uzyskałem informację, że nie pomagają pojedyńczym-indywidualnym przypadkom. Pomogą jeśli nastąpi skarga zbiorowa - grupowa na działania producenta. Cytuję:
"Zgodnie z obowiązującym prawem, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów podejmuje działania w przypadku naruszenia zbiorowych interesów konsumentów. Natomiast w sprawach indywidualnych bezpłatną pomoc prawną konsumenci mogą uzyskać m. in. u miejskich lub powiatowych rzeczników konsumentów. Do ich kompetencji należy:
Rzecznik konsumentów w sprawach o wykroczenia na szkodę konsumentów jest oskarżycielem publicznym w rozumieniu przepisów Kodeksu postępowania w sprawach o wykroczenia".
Ta firma wstydu nie ma.
Kupuje gość TV, za niemałe pieniądze i jest zadowolony - czyli nie ma problemu z wami jako firmą / marką. Potem wydajecie aktualizcje, która pogarsza jakość obrazu i kleint wyraża swoje niezadowolenie. Dzwoni do serwisu / na infolinię - no i tutaj go mają jak ta lala: nie masz zdjeć jak było kiedyś (no po co robić jak jest dobrze :D) więc spadaj. Potem na tym forum pisze sobie jakiś super "ekspert" (zawsze jak widzę te dopiski przy Waszych nickach to śmiać mi się chce) i każe oddawać TV za niezgodność / bujać się po rzecznikach itd. A gdzie w tym jakiś profesjonalizm? Gdzie jest wzięcie odpowiedzialności za kiepskie aktualizacje, które wydajecie? Przecież on jest ogólnie zadowolony z tego telewizora, tylko chce mieć jakoś obrazu sprzed aktualizacji... Tak trudno to zrozumieć?
Pavel_pl1 zacznę od wycieczki osobistej, podpis ekspert jest taki sam jak każdy inny u Ciebie niedługo będzie poszukiwacz zamiast użytkownik, więc przystopuj trochę...Niczego nikomu nie kazałem, tylko proponowałem wyjście z sytuacji. Nie czuje się specjalistą w TV, ale jeśli widzę, że po aktualizacji Androida (którą wypuściło google, a Sony i inne firmy tylko dołożyły do niej swoją "skórkę") są problemy z TV i to takie, których nie da się rozwiązać wizytą w serwisie (chyba, że serwis jest w stanie wgrać starszą wersję androida, ale tego nie wiem), to proponuje oddanie tv i zakup takiego, który będzie spełniał wszystkie oczekiwania (nawet po aktualizacji androida). Nie będę bronił Sony, ale oczekiwanie, że kolejna aktualizacja naprawiająca błędy powinna pojawić się następnego dnia po zgłoszeniu problemów jest delikatnie mówiąc naiwne...i zapewniam Cię aktualizacja wyjdzie tylko najpierw zostanie 3 razy sprawdzona, czy likwiduje problemy na wszystkich modelach z oferty...
I wierz mi nie jest mi trudno zrozumieć, że kolega chce mieć ten konkretny tv, ale działający jak przed aktualizacją tyle, że póki co ma dwa wyjścia czekać na aktualizacje, albo zmienić tv...
P.S. nigdy nie instaluje aktualizacji jak tylko się pojawi, czekam minimum miesiąc i jak na forach nie pojawiają się żadne problemy, to dopiero ją instaluje i w przypadku androida zalecam to każdemu, bo ten system jest jeszcze bardziej zabugowany od windowsa visty....
Nikt nie oczekuje aktualizacji na drugi dzień. Ale odpowiedzi w stylu "przekazaliśmy informacje do działu serwisowego / trenerskiego" to typowe "spadaj".
No i co teraz taki klient, który ma telewizor Sony ma wybierać między
a) Android 5: bardziej muli, super jakość obrazu
b) Android 6: mniej muli, słaba jakość obrazu?
Serio? Super wybór.
Ja popełniłem błąd kupując telewizor z Androidem. Teraz wziąłbym coś tańszego, do tego dokupił np. Nvidia Shield TV i miałbym Smarta na lata, z pełnym supportem. To jest bardzo dobrze urządzenie i tu niespodzianka: też na Android TV i jakoś sobie z tym poradzili.
Ale tak, płaczmy jaki to Android TV jest słaby. Może trzeba było zrobić porządne R&D przed wydaniem telewizorów na rynek? A nie robić alfa testy na ludziach? To jest żart. Smart TV z definicji ma zwiększać możliwości telewizora - a jak jest każdy widzi.
pawel_pl1 - dzięki wielkie za wsparcie:) szacun! świetne podsumowanie w poprzednim poście całej sytuacji widać warto udzielać się na forum bo odezwał się do mnie pan z działu obsługi klienta i poprosił o ponowne przesłanie zdjęć i dowodu zakupu, niestety - tak jak myślałem-odpowiedź była ponownie taka sama-czyli że na podstawie zdjęcia nie da się określić wady tv. moja sprawa została przekazana do działu reklamacji-czekam na ich kontakt i walczę dalej. co do samego androida to w poprzedniej wersji mi się nie mulił, wszystko chodziło na prawdę stabilnie a obraz (a to dla obrazu kupowałem ten tv) żyleta. teraz może i android chodzi sprawnieja, ale..co to mnie tak na prawdę obchodzi...
Pavel_pl1 jeśli chodzi o androida, pretensje powinny być do google nie do producentów tv
A co do tego, że TV z androidem to jedno wielkie nieporozumienie to się w pełni z Tobą zgadzam, sam kupiłem z premedytacja TV bez niego i jestem z tego tytułu bardzo szczęśliwy. A teraz odpowiem Ci dlaczego nvidiashield, czy inne miboxy itp posiadające androida działają sprawniej niż te zainstalowane w tv, otóż programiści musieli przystosować androida do tego jednego konkretnego produktu, a w przypadku telewizorów trzeba było androida przystosować do wszystkich modeli na raz, a to niestety powoduje problemy...
RadzioZ cieszę się, że coś się ruszyło, pamiętaj tylko, że jeśli skorzystasz z gwarancji i sprzęt nie zostanie naprawiony, to już z drugiej drogi skorzystać nie będziesz mógł, a oddając do sklepu miałbyś czystą sytuacje, albo dali by Ci kasę, albo drugi taki sam telewizor wolny od wad (czyli najpewniej z androidem przed aktualizacją).