anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Robak w matrycy

profile.country.PL.title
bartek93
Nowicjusz

Robak w matrycy

Dzień dobry, 

mam problem z telewizorem SONY KDL-WE75. Na matrycy zauważyłem sporą plamę, przykuwa uwagę podczas oglądania telewizji. Wezwałem serwis producenta, przyjechał serwisant który stwierdził, że to robak. Sony może zaoferować wymianę na telewizor odnowiony. Pytam, z jakiej ***** mam tylko możliwość dostać telewizor odnowiony jak mam swój, nowy, objęty gwarancją. W dodatku to nie jest moją winą, że dostał się tam robak o takiej wielkości - 1 cm. Ewidentnie matryca jest nieszczelna. 

Jak mogę dochodzić swoich praw i żądać naprawy lub wymiany na nowy egzemplarz ? Telewizor to nie jest klatka do hodowli robaków, a nie wierzę, że nieuszczelnienie tego elementu ma jakiekolwiek znaczenie przy odprowadzaniu ciepła.  

 

42386873_1123714674461128_6206194783140970496_n.jpg

 

 

2 ODPOW. 2
profile.country.PL.title
jajko6
Użytkownik
profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@bartek93 zgłosiłem Twój problem do supportu - oto odopwiedź:

Telewizory z założenia nie są budowane jako urządzenia hermetyczne, więc nie ma możliwości wykluczenia dostania się do niego zabrudzeń lub owadów. Dodatkowo informuję, że jeśli serwis podjął decyzję o wymianie telewizora to musi wykonać zlecenie zgodnie z warunkami gwarancji:

https://services.sony.pl/support/pl/warranty/general

"Sony i ACS zastrzegają sobie prawo do wymiany uszkodzonych części produktu, całego produktu lub jego części na nowy lub odnowiony. Wszystkie wymienione części i produkty stają się własnością Sony."

 Ze swojej strony mogę uspokoić, że telewizor przed dostarczeniem jest dokładnie sprawdzany przez centrum serwisowe, by dostarczony telewizor był wolny od wad. Dodatkowo na wymieniony odbiornik klient otrzymuje 2-letnią gwarancję, która liczona jest od daty dostarczenia go przez serwis.

 

Pozdrawiam