Podziel się wrażeniami!
Dzień dobry mam pytanie, czy firma Sony może mi przedłużyć gwarancję na TV Sony 65ZF9 do 5 lat?
Wiem że można do 360dni ale czasy są zwariowane, wcześniej już zgłaszałem ten problem do SC w dniu 10.04.2020r, tv kupiłem 27.03.2019r więc tak na prawdę parę dni się spóźniłem.
Tak jak wspomniałem czasy teraz są zwariowane, brakły mi nie całe 2 tyg.
Proszę firmę Sony o pro konsumenckie podejście do tematu tym bardziej że posiadam Państwa 2 TV, Sound System z głośnikami i konsolę ps4 pro z vw.
Witam,
na forum nie udzielamy informacji na temat gwarancji. W razie pytań, skontaktuj się z Supportem przez formularz: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email?cat=electronics lub telefonicznie pod numerem: +48 223060694
Pozdrawiam
Dobrze ale w kwietniu kontaktowałem się z Państwem przez telefon, odesłali mnie Państwo do Sony Centre a tam mi powiedziano że sorry ale brakło mi parę dni żebym mógł zarejestrować gwarancję. Tłumaczyłem że Covid, parę dni ale nie robiło to większego wrażenia na SC.
Mam całą historię mailową pomiędzy mną a SC, może jest Pan w stanie mi jakoś pomóc?
Edit:
Na stronie podczas kontaktu mogę wybrać tylko powód:
Potrzebuję pomocy dotyczącej korzystania z produktu
Chcę oddać urządzenie do naprawy