Podziel się wrażeniami!
Po przeprawach z tańszymi telewizorami postanowiłem zainwestować w firmę Sony, kupiłem droższy telewizor żeby mieć spokój na dłużej, i jak się okazało był to spory błąd, bo nie wytrzymał dłużej niż te tanie. Miesiąc lub dwa przed końcem gwarancji zacza się tak jakby przywieszać, początkowo uznałem że to problem z siecią. Jak się okazało KILKA DNI po końcu gwarancji telewizor całkowicie odmówił posłuszeństwa. Pomimo tego że usterka zaczęła występować podczas trwania gwarancji Sony odmówiło naprawy.
Przestrzegam wszystkich którzy mają zamiar kupić TV Sony z nadzieją na lepszą jakość produktu.
Witam,
na forum nie zajmujemy się tematem gwarancji. W razie pytań lub uwag, skontaktuj się z Supportem przez formularz: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email?cat=electronics lub telefonicznie pod numerem: +48 223060694
Pozdrawiam
Doskonale Cię rozumiem mam podobny problem z TV SONY. Tv nie wytrzymują nawet 2 lat.
Totalna porażka
Pozdrawiam
Darek