anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Smart Tv nie łączy się z internetem

profile.country.PL.title
martinez00
Poszukiwacz

Smart Tv nie łączy się z internetem

Witam,

 otóż mam taki problem a mianowicie problem łączności TV z internetem poprzez bezprzewodowe WI-FI. Telewizor Sony Bravia 49XE70, zakupiony niecały miesiąc temu. Po zakupie nowego TV SONY i podłączeniu go itp podłączenie z internetem działało bez problemowo (YouTube oraz NETFLIX w najlepszym wydaniu). Wczoraj musiałem odłączyć swój tv od prądu aby poprawić podstawkę i od tamtej pory nie mam połączenia z internetem w tv. Tzn telewizor odszukuje połączenie z moim routerem ale samego połączenia z internetem już nie ma. I nie potrafi go odnaleść. Dodam że wszystkie inne urządzenia łączą się bez problemu z internetem, problem wystepuje tylko w TV. Potrafi ktoś temu zaradzić?

 
 
 
36 ODPOW. 36
profile.country.PL.title
Sony_Poland_Team
Community Team

Dzięki za wiadomość. Czy szukałeś już odpowiedzi w dziale Pomoc? Polecamy również upewnić się czy na naszym forum podobny problem nie był wcześniej poruszany. 

 

Pozdrawiamy

Zespół Sony

profile.country.PL.title
martinez00
Poszukiwacz

Owszem tamat był poruszany lecz póki co żadne rozwiązanie nie przyniosło skutku a już trochę ich wykorzystałem. 

profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Dzień dobry,

Oto wskazówki, jakie udało nam się uzyskać od państwa z Supportu:

----

Uprzejmie prosimy spróbować następujących kroków w celu ponownej konfiguracji połączenia sieciowego:

1. Naciśnij przycisk HOME na pilocie.
2. Wybierz opcję Ustawienia.
3. Wybierz opcję Ustawienia systemowe.
4. Wybierz opcję Konfiguruj.
5. Wybierz opcję Sieć.
6. Wybierz opcję Konfiguracja sieci domowej.
7. Wybierz opcję Konfiguracja połączenia sieciowego.
8. Wybierz opcję Podstawowa.
9. Zatwierdź. Następnie należy wprowadzić poprawne hasło do WI-FI.

 

Po tej konfiguracji telewizor powinien ponownie zapamiętać sieć.

----

Powodzenia i proszę dać znać, czy pomogło.

Pozdrawiam serdecznie,

Agnieszka_J

profile.country.PL.title
martinez00
Poszukiwacz

Witam, 

dziękuję za odpowiedź lecz sposób połączenie opisany przez Panią jest standardowym połączeniem się z internetem, które próbowałem już wielokrotnie wykonać. Oczywiście bez skutku. Nawet przywrócenie telewizora do uatawień fabrycznych i ustawienia wszystkiego od nowa nie pomogło. Telewizor nadal nie znajduje połączenia z internetem. 

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Skontaktuj sięz serwisem. Naprawy serwisowe można zgłaszać samodzielnie poprzez poniższą stronę internetową:

http://services.sony.pl/supportmvc/pl/Repair/BookRepairForm

 

Pozdrawiam

AllFick
Nowicjusz

Witam. Choć od ostatniego posta minęło już sporo czasu to po dzisiejszej, kolejnej przygodzie o takim samym przebiegu mogę się wypowiedzieć na temat mojego sposobu. Już 2x gdy wróciłem po dłuższym urlopie, podczas którego tv był wyłączony po ponownym uruchomieniu internetu i telewizora miałem taki sam problem - niby łączyło się z siecią, w stanie sieci w ustawieniach również pokazywało, że tv jest połączony z internetem. Natomiast na pulpicie głównym wyświetlał się komunikat, że tego połączenia nie ma i żadne aplikacje korzysystające z internetu nie chciały się załadować, włączyć.

Sposób, który zadziałał to PONOWNIE URUCHOMIENIE telewizora poprzez wejście w:

 

USTAWIENIA - - - > INFORMACJE - - - > URUCHOM PONOWNIE

 

Jest to bardzo dziwna przypadłość tych telewizorów, ale widocznie programiści do tej pory nie zauważyli tej usterki i nie usunęli jej przy okazji aktualizacji oprogramowania. Tak jak mówię, nie trzeba przywracać ustawień fabrycznych sprzętu i robić całego procesu od początku, ale z drugiej strony samo wyłączenie i włączenie telewizora manualnie poprzez wciśnięcie przycisku na pilocie lub bezpośrednio na panelu z tyłu telewizora również nie pomoże. Trzeba wykonać właśnie taki proces przeładowania, który w moim przypadku pomógł. Zapomniałbym dodać - mój model to SONY KD-49XG9005.

Pozdrawiam i życzę wszystkim użytkownikom powodzenia w poradzeniu sobie z tą usterką, mankamentem przy kolejnych błędach tego typu, a programistom życzę jak najszybszego zainteresowania się tym problemem i jego rozwiązania.

profile.country.PL.title
Lumbagoo
Doradca

Proszę udać się do ustawień router'a, poprzez przeglądarkę, na tyle routera powinien być adres, zalogować się. Następenie przejść do ustawień LAN i odblokować IPv6, zapisać ustawienia, zresetować TV i spróbować połączyć się z siecią ponownie. Można sprawdzić również kanał na którym pracuję nasz router, powinno być ich kilkanaście, często zmiana kanału również przynosi skutek. Dodatkowo w przypadku Smart TV, warto wejść w przeglądarkę i wyczyścić pliki Cookies.

profile.country.PL.title
alublin
Nowicjusz

Dziękuję za podzielenie się rozwiązaniem. U mnie też zadziałało od razu. Mam wrażenie czasem, że użytkownicy wiedzą znacznie lepiej o czym mowa od "ekspertów" proponujących jedynie sztampowe rozwiązania...

marbew
Nowicjusz

Dzień dobry. Bardzo dziękuję "AllFick Nowicjusz" za podpowiedź. Miałem ten sam problem: telewizor KDL-55X8096 łączył się z domową siecią WI-FI, ale pojawiał się komunikat, że jestem podłączony do sieci, która nie ma dostępu do internetu. Oczywiście, jak u Kolegi, wi-fi działało poprawnie, komputer oraz smartfony łączyły się bez problemu. Próbowałem wykonać czynności, które opisuje instrukcja, ale bezskutecznie. Dlatego zacząłem szukać pomocy w internecie. Telewizor mam 2 tygodnie, po podłączeniu wszystko było ok, jednak kiedy zmieniłem router na nowszy (modem + router w jednym) pojawił się ww problem. Opcja: USTAWIENIA - - - > INFORMACJE - - - > URUCHOM PONOWNIE pomogła. Jeszcze raz dziękuję i przyłączam się do apelu do programistów Sony o zainteresowanie się problemem i rozwiązaniem go.