anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Smart Tv nie łączy się z internetem

profile.country.PL.title
martinez00
Poszukiwacz

Smart Tv nie łączy się z internetem

Witam,

 otóż mam taki problem a mianowicie problem łączności TV z internetem poprzez bezprzewodowe WI-FI. Telewizor Sony Bravia 49XE70, zakupiony niecały miesiąc temu. Po zakupie nowego TV SONY i podłączeniu go itp podłączenie z internetem działało bez problemowo (YouTube oraz NETFLIX w najlepszym wydaniu). Wczoraj musiałem odłączyć swój tv od prądu aby poprawić podstawkę i od tamtej pory nie mam połączenia z internetem w tv. Tzn telewizor odszukuje połączenie z moim routerem ale samego połączenia z internetem już nie ma. I nie potrafi go odnaleść. Dodam że wszystkie inne urządzenia łączą się bez problemu z internetem, problem wystepuje tylko w TV. Potrafi ktoś temu zaradzić?

 
 
 
36 ODPOW. 36
profile.country.PL.title
maks02
Poszukiwacz

@AllFick  

Zalozylem tu konto tylko zeby ci podziekowac bo po dlugim czasie dziwnych perypetii z polaczeniem wifi w tv w koncu znalazlem szybką metode na rozwiazywanie problemu. Te cymbaly z sony tylko wrzucaja formulki i maja w dxpie

fruzia24
Poszukiwacz

Mam ten sam problem, telewizor kupiony w połowie maja, dzisiaj 21.07.2020 zauważyliśmy, że coś jest nie tak, chcieliśmy połączyć się z you tube i zonk. Zaraz się zagotuję, bo telewizor kupiony za 3,300zł dla you tube i co teraz.....

w końcu po przeczytaniu waszych sposobów zadziałało PONOWNIE URUCHOMIENIE telewizora poprzez wejście w:

USTAWIENIA - - - > INFORMACJE - - - > URUCHOM PONOWNIE ale strach w oczach był i nie poszło za pierwszym razem i na szczęście poszło za drugim, bo już siedziałam jak na szpilkach że się nie uda. Defekt uciążliwy gdybyśmy z mężem wiedzieli, to nie zakupilibyśmy KD-49XG8396, a miało być tak pieknie. Pozdrawiam

profile.country.GB.title
Wkurwiony
Poszukiwacz

niestety u mnie to nie zadziałało ... chyba, ze pójdzie za 10 razem, bo już 5 raz i nadal to samo już idzie osiwieć ... 

profile.country.PL.title
User_KB
Poszukiwacz

Witam. Mam ten sam problem. Naprade niebspodziewalem się tego po Sony że taki bubel nie został jeszcze rozwiązany. Dla przyszłych użytkowników, którzy spotkają się z tym problemem proponuje w ustawieniach daty i godziny ustawić synchronizację czasu automatyczna. U mnie po przestawienu tego parametru zadziałało od razu. Pozdrawiam

Rurka6
Poszukiwacz

Miałem taki sam problem z sony, tv nie był włączony przez jakiś tydzień. Mój model to xe9005 a androidem. Otóż co najlepsze tv łączył się z siecią ale internetu nie odnajdywał i cały czas na głównym panelu pojawiał się problem z połączeniem z siecią. Youtube czy np sklep play nie chodził i wywalało brak internetu natomiast netflix śmigał jak ta lala. No więc zbaraniałem ale pomógł użytkownik KB Nowicjusz (dzięki serdeczne). Samo ponowne uruchomienie tv nie pomogło. Pomogła zmiana ustawień daty i godziny. Trzeba ustawić synchronizację automatyczną przez sieć i ponownie uruchomić tv. Zadziałało. Powiem szczerze, że sam w życiu nie wpadłbym na taki problem jak data i godzina więc jeszcze raz dzięki KB Nowicjusz-powinieneś pracować w SONY to może oprogramowanie byłoby lepsze:)

Grzesiq
Nowicjusz

Dziękuję. Aż mi się wierzyć nie chciało. Dwa dni się męczę. Netflix działa i nic poza tym, cały czas informacja że brak połączenia z siecią (jest po kablu), Wi-Fi nie działa. Reset nie pomaga. Pomógł reset i zmiana daty na ustawiana z sieci. Gratulacje programiści SONY...proponuję żeby następnym razem podłączyć PS5 i wykonać reset TV z poziomu Xperia...a co..

Telewizor KD-55XE8599

profile.country.PL.title
dirty71
Poszukiwacz

Niestety muszę potwierdzić to co napisali przedmówcy... Moj kolejny tv, to sony 65xf9005, poprzedni sony (55w755c) zepsuł się po 2 latach i 3 miesiącach od zakupu. W aktualnym modelu występuje identyczny problem z wifi (netflix działa i tv jest połączony, ale system nie wykrywa tego połączenia i reszta softu nie działa). Faktyczne zadziałała wskazówka ze zmiana daty i ponownym uruchomieniem tv w ustawieniach. Jestem zażenowany poziomem supportu i odpowiedzi, które są zamieszczanie na forum przez Team Sony, typowe książkowe wskazówki, gdybym chciał takie coś czytać to bym przeczytał instrukcję obsługi. Takie odpowiedzi urągają mi jako istocie myślącej. Niestety, ale jest to mój ostatni mój zakupy sony. O szybkości działania samego android tv szkoda się nawet wypowiadać.

madzia8602
Nowicjusz

U mnie też niestety nie działa metoda uruchom ponownie. Komuś też to nie pomogło?

piotrsie89
Nowicjusz

Brak słów jak beznadziejne jest to oprogramowanie... po robieniu wszystkiego z waszych powyzszych rad, pomoglą dopiero zmiana daty! *****! co ma piernik do wiatraka. Dzięki za pomoc

 

profile.country.PL.title
mis_dj
Poszukiwacz

Też miałem ten problem. U mnie pomogła zmiana w ustawieniach zegara na Ustawienia z sieci. Teraz internet hula na wszystkich aplikacjach.