Podziel się wrażeniami!
Witam, po włączeniu NETFLIX jakiegoś filmu zawsze zwęża obraz poprzez ustawianie czarnych pasów nad i pod obrazem, czy mogę gdzieś w opcjach TV zmienić wyświetlanie na całym ekranie? W opcjach netflix mogę ustawić tylko dźwięk i napisy, w TV nie mogę nic znaleźć.
Sprawdzałes już czy podobny wątek byl poruszany już wczesniej na naszym forum?
Tak.
Witaj, @KrzysztofDe
Sprawdziliśmy to - oto sugestie kolegów z Supportu Sony:
----
Aplikacja Netflix może dostosowywać format wyświetlanego obrazu pod kątem szybkości internetu, który jest dostarczany do odbiornika. Jeśli klient twierdzi, że połączenie internetowe jest wystarczająco szybkie to możemy jedynie zalecić przywrócenie ustawień fabrycznych, by aplikacja została "odświeżona". Telewizor jednak nie ma ustawień, które mogą wymusić ustawienia formatu obrazu w aplikacji.
Dodatkowo warto zweryfikować wykupiony przez klienta plan w Netflix, ponieważ w przypadku niskich planów (z niskimi rozdzielczościami) aplikacja może dostosowywać "wielkość" ekranu do rozdzielczości wyświetlanej treści.
----
Mam nadzieję, że to coś wyjaśni,
Pozdrawiam serdecznie,
Agnieszka_J
1. Łącze jest naprawdę bardzo dobre, ale zauważyłem jedną rzecz, inne filmy wyświetlają się poprawnie, czyżbym miał rozumieć, że różne filmy są w różnych formatach wyświetlane?
KrzysztofDe napisali:
czyżbym miał rozumieć, że różne filmy są w różnych formatach wyświetlane?
Dobrze rozumiesz
A na jakich treściach masz te pasy? Mogę sprawdzić u siebie i dać znać, czy jest ten sam problem.
Twój telewizor ma proporcje obrazu 16/9. Oczywiste jest, że filmy w proporcjach np. 21/9 będą wyświetlane z pasami u dołu i góry, a w proporcjach 4/3 z lewej i prawej strony.