Podziel się wrażeniami!
Mój pierwszy TV Sony w życiu i niestety porażka.
Po pierwsze. Smart TV w wykonaniu Sony to porażka. W czerwcu 2019 zabrakło sklepu VEWD APP STORE choć nic w nim ciekawego nie było to przynajmniej był. Oczywiście nie podlega gwarancji, jak sobie zastrzegła firma. Niedawno z aplikacji usunięto TVP VOD. Gwarancja? Eee tam, przecież zostało jeszcze przestarzałe TVN i IPLA, kilka mniej ważnych aplikacji, YOUTUBE, NETFLIX. Generalnie normalnie i to na plus funkcjonują tylko te dwie ostatnie usługi. Ale to dla mnie nie jest SMART TV. Trochę mało i jak czas pokazał CORAZ MNIEJ.
Po drugie. Gwarancja skończyła się początkiem grudnia (2 lata). I proszę taka niespodzianka początkiem lutego. Zaznaczę, że nic w telewizor nie uderzyło. Po włączeniu TV zobaczyłem pionową jasną linię przez cały ekran i kilka ciemnych mniej widocznych. Gdyby nie ta jasna pewnie jakiś czas jeszcze bym nie zauważył tych bardziej dyskretnych.
Telewizor na śmietnik?
Witam,
sugeruję skontaktować się z infolinią, gdzie doradzą satysfakcjonujące rozwiązanie problemu. Możesz się skontaktować poprzez nr telefonu:+48 223060694 lub formularz kontaktowy: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email
Pozdrawiam
Skontaktowałem się. "Satysfakcjonujące rozwiązanie" to wskazanie mi adresów serwisów w Polsce które zajmą się naprawą pogwarancyjną. Mega pomocny kontakt (dowiedziałem się czegoś o czym już wiedziałem).
Ja się z Sony wyleczyłem. Nigdy więcej tego szajsu.
To jeszcze dziś coś nowego w moim tv. Ekran wygląda jak tablica szkolna. Reset do ustawień fabrycznych nie pomógł.