Podziel się wrażeniami!
Witam Wszystkich.Prosze o pomoc w sprawie internetu w tv.Dzis wyskoczył mi błąd sieci po raz pierwszy.Tv testowałem ale bez rezultatu.Prosze o wskazówki i pomoc.
Pozdrawiam.
Dzięki za wiadomość. Czy szukałeś już odpowiedzi w dziale Pomoc? Polecamy również upewnić się czy na naszym forum podobny problem nie był wcześniej poruszany.
Pozdrawiamy
Zespół Sony
Witaj, @pawel.22
Oto informacje, jakie udało nam się uzyskać z Supportu:
-----------
Uprzejmie proszę zapoznać się z zaleceniami, które mają na celu rozwiązanie zgłoszonej usterki:
W pierwszej kolejności proszę zakutalizować oprogramowanie na telewizorze, link do aktualizacji dostępny poniżej:
Po aktualizacji systemu zalecamy przeprowadzenie powrótu do ustawień fabrycznych na telewizorze:
https://www.sony.pl/electronics/support/televisions-projectors-lcd-tvs/kd-49xe7096/articles/00170598
Poniżej w linku instrukcja jak przeprowadzić pierwszą konfigurację telewizora, po powrocie do ustawień fabrycznych:
http://sony-eur-eu-pl-web--eur.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/77007/kw//related/1
Jeżeli powyższe instrukcje nie rozwiążą problemu proszę o przesłanie zdjęcia obrazującego komunikat błędu na odbiorniku.
----------------------
Pozdrawiam serdecznie,
Agnieszka_J
Nic się nie otwiera z podanych linków.